۹۰۰ هکتار اراضی بنیاد مستضعفان به “نهضت ملی مسکن” اختصاص می‌یابد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  سید پرویز فتاح امروز(۲۴ بهمن) در آیین واگذاری ۴۷ هکتار زمین رایگان بنیاد مستضعفان جهت ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه، با اشاره به همکاری همه جانبه بنیاد مستضعفان در اجرای این طرح، گفت: طرح نهضت ملی مسکن طرح بزرگی است که همه باید در اجرای آن پای کار باشند.

فتاح افزود: بنیاد مستضعفان نیز مانند سایر نهادها در اجرای این طرح پای کار خواهد بود.

فتاح از شناسایی و واگذاری ۹۰۰ هکتار اراضی بنیاد مستضعفان به اجرای این طرح خبر داد و افزود: با تایید مقام معظم رهبری این اراضی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته که می توان ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در این اراضی احداث کرد

وی افزود: از جمله این اراضی، همین زمین ۴۷ هکتاری در استان کرمانشاه است که امروز در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته که در این اراضی ۳۰۰ بلوک ۲۰ واحدی در شش طبقه احداث می شود.

فتاح گفت: فضای کافی برای پارکینگ، فضاهای آموزشی، خدماتی، فرهنگی و … هم در این اراضی دیده شده است.

رییس بنیاد مستضعفان با تاکید بر ساخت ضربتی این واحدها گفت: درهمین راستا باید دستگاه های دیگر، به ویژه دستگاه های زیرساختی مانند آب، برق و گاز پای کار آمده تا هرچه زودتر واحدها آماده تحویل شود.

فتاح با اشاره به پی کنی ۱۰۰ واحد در این اراضی، گفت: تلاش ما این است هرچه سریعتر واحدها در این اراضی به بهره برداری برسند و حتی اگر چراغ چند واحد روشن شود، انگیزه برای ساخت سایر واحدها مضاعف می شود.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه قانون طرح نهضت ملی به خوبی تمام جوانب را در نظر گرفته است، گفت: تلاش باید این باشد که این طرح با سرعت هرچه تمام تر اجرایی شده و به پایان برسد تا مردم طعم خانه دار شدن و خدمت را به خوبی حس کنند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 247279
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا