اصرار مجلس انقلابی به مقابله با افکار عمومی/تصویب فوری طرح صیانت

به گزارش جهان صنعت نیوز:  در جلسه رسیدگی به این طرح، جلال رشیدی‌کوچی به عنوان مخالفت با کلیات طرح صحبت کرد و بعد هم رضا تقی‌پور رییس کمیسیون توضیحاتی را درخصوص نحوه و زمان تشکیل این جلسه ارائه کرد.

تقی‌پور گفت: این جلسه با نظر موافق اعضا تشکیل شده و اطلاع‌رسانی آن از دو روز قبل انجام شده است. اما ظاهرا یکی از همکاران پیامک را اشتباه خوانده و ساعت جلسه را که ۱۲:۴۵ بوده اشتباه دیده که همین موجب اشتباه وی و رسانه‌ها شده است که برخی رسانه‌ها نوشتند جلسه ۴۵‌دقیقه‌ای.

پس از صحبت‌های تقی‌پور با اعلام وی، رای‌گیری درخصوص کلیات این طرح آغاز شد و با ۱۸ رای مثبت کلیات طرح به تصویب رسید.

اما با وجود تکذیب تقی‌پور این جلسه که از حوالی ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه آغاز شده بود، زمانی کمتر از ۴۵ دقیقه به خود اختصاص داد و در مدت زمان کوتاهی کلیات این طرح به تصویب رسید.

این سرعت عمل و تصمیم آقایان نماینده با واکنش‌هایی هم همراه بود. مثلا محمد کشور، مشاور آی‌سی‌تی نوشت: ریاست کمیسیون مشترک به عجیب‌ترین شکل ممکن و بدون دادن فرصت صحبت به نمایندگان به جز یک نفر و نماینده مرکز پژوهش‌ها و سایر دستگاه‌ها در عرض کمتر از سی ثانیه برای کلیات طرح صیانت رای گرفت و کلیات آن رای آورد. به یک مخالف یعنی آقای رشیدی‌کوچکی اجازه حرف زدن به مدت سه دقیقه دادند. رشیدی هم گفت: «من تازه نسخه طرح را گرفتم. آنهایی که زنگ می‌زنند و تهدید می‌کنند رای موافق بده، شما تصمیم گرفتید و کار خودتان را می‌کنید اما حرف را بشنوید.»

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 248930
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا