جنجال مالیاتی یک شرکت بورسی

جهان صنعت نیوز|  بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، شرکت کویرتایر در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی شفاف‌سازی کرد.

به گفته «پکوپر» رای دیوان عدالت اداری درباره مشمول بودن شرکت کویرتایر از مفاد قانونی ذکر شده در زیر صادر شده بود که اداره امور مالیاتی نسبت به رای صادر شده اعتراض کرد و این اعتراض در دادگاه تجدید نظر دیوان عدالت اداری در حال بررسی است.

شرح اطلاعیه در زیر قرار دارد.

«به استناد ماده دو مکرر سه دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر معافیت مالیاتی به استحضار می‌رساند احتراما با توجه به اخبار منتشره در خصوص معافیت مالیاتی و همچنین تصویب نامه شماره ۲۴۰۲۳ مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۸ (کپی پیوست) به استحضار سهامداران محترم می‌رساند در آذر ماه سال گذشته رای دیوان عدالت اداری مبنی بر شمول بودن شرکت کویرتایر از مفاد ماده قانون مذبور صادر شده بود که اداره امور مالیاتی نسبت به رای دیوان عدالت اداری اعتراض کرده و این اعتراض در دادگاه تجدید نظر دیوان عدالت اداری در حال بررسی است.

شرکت کویرتایر با در نظر گرفتن مفاد تصویب‌نامه مذکور و تاریخ پایان معافیت مالیاتی شرکت کویرتایر که تا تاریخ ۱۸ مهر ماه سال ۹۸ بوده در حال پیگیری است.

در صورت دریافت اطلاعات با اهمیت، نتایج بلافاصله به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.»

اقتصاد کلانبانک و بیمه

شناسه : 25248
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا