پیام تسلیت معاونت مطبوعاتی سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت درگذشت حسین عبداللهی

برای برادرم حسین عبداللهی

خبر از دست دادنش غیر قابل باور بود ، ابتدا فکر کردم بستگانش را ازدست داده به سمت تلفن رفتم به او تسلیت بگویم ، خواستم ببینم دقیقا کدام یک از بستگانش بوده دیدم حسین از دست ما رفته است ، اوج بهت و حیرت و افسوس درغم او .
برای لحظه ای چهره خندان ، محبت و صفا وصمیت همیشگی اش در ذهنم مرور شد اصولا بدون اطلاع قبلی می امد و می گفت فقط دو دقیقه کار دارم و با شوری وارد اطاق می شد و پی گیری کارهایش را سرپایی می کرد و با کلی مهربانی و زبان تشکر خیل زود می رفت .
.بیشترین همکاری ما به دوران معاونت مطبوعاتی و بویژه در دو موضوع بحران کاغذ و مشکلات ناشی از تغییرات مالکیت روزنامه اش بود .
و البته بحران های بعد از ان ماجرای بنزین و شهادت حاج قاسم و …. و بعدش هم کرونا – همیشه درتماس بودیم و ملاقات های حضوری مکرر و درجلسات مستمر .
یکی از مدیران مسول پرتلاش فعال علاقمند زحمت کش و با اخلاق بود و اهل مشورت و البته همراه و همکار –
تعلق به جناح و خطوط سیاسی اش روشن بود و با تغییر دولت ها سمت و سویش هم تغییر نمی کرد و درعین حال تعلق به نظام و اصول انقلاب و وفاداری به رهبری و شهدا را عریان بیان می کرد و دراین موارد مواضع شخصی اش صریح بود
حضورش در محافل مختلف فارغ از جناج سیاسی خاص پررنگ بود و دلیلش هم اعتقاد حسین به همکاری و همدلی در خانواده نظام بود .
انتقاد و نقد را پذیرا بود و درپی اصلاح ان – درکارش مصمم بود و وفادار به رفاقت و دوستی- اهتمام جدی به حر فه روزنامه نگاری روزنامه ارمان را درصحنه رسانه ای کشور تبدیل به یک رسانه تاثیرگذار کرد و با همه کمی و کاستی ها ساخت و از بار مسولیت هیچگاه شانه خالی نکرد .
حتما جایش بین ما خالی است اما یادش همیشه همراه ما خواهد بود
به خانواده گرامی ایشان و همه همکارانم در صحنه رسانه ای کشور تسلیت و همدری عرض می کنم
وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
محمد خدادی

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 253554
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا