روز پرکار ۱۳ وزیر و ۶ معاون رییس‌جمهور در سفر به خطه خورشید

به گزارش جهان صنعت نیوز:   وزیران و مقامات عالی رتبه کشور در دومین روز از سفر رییس جمهور و هیات دولت به خراسان رضوی به دورترین مناطق این استان سفر کرده و در ملاقات با مردم، افتتاح از طرحهای عمرانی و همچنین بازدید از طرحهای عمرانی و خدماتی روز پرکاری را رقم زدند.

وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی و تعاون و رفاه اجتماعی در این سفر رییس جمهور را همراهی کردند.

همچنین ۶ معاون رییس جمهور شامل رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون اجرایی رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه برخی دیگر از دست اندرکاران و مسوولان مرتبط در قالب هجدمین سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی سفر کرده‌اند.

حضور وزیر بهداشت در بردسکن و خلیل آباد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در قالب هجدهمین سفر استانی هیات دولت به شهرستانهای بردسکن و خلیل‌آباد استان خراسان رضوی سفر کرد.  

دکتر بهرام عین‌الهی در جلسه شورای اداری شهرستانها خلیل آباد گفت: شهرستان خلیل‌آباد در حوزه درمان شرایط مناسبی دارد که یکی از مهمترین نکات در تامین نیروی انسانی در حوزه درمان این شهرستان بومی گزینی به ویژه در رشته‌های پرستاری و پزشکی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین گفت: عملیاتی شدن طرح “عدالت و تعالی نظام سلامت” اولویت این وزارتخانه است و نقش مهمی در گسترش خدمات در مناطق کم برخوردار دارد.

حضور وزیر ورزش و جوانان در خواف و رشتخوار 

وزیر ورزش و جوانان نیز روز پنجشنبه به شهرستانهای رشتخوار، خواف  و تربت‌حیدریه سفر کرد و طی سخنانی گفت: سایت اداری شهرستان رشتخوار مهم ترین طرح نیمه تمام این منطقه است که باید هرچه سریعتر تکمیل شود.
حمید سجادی در جلسه شورای اداری رشتخوار افزود: امروز از چندین طرح نیمه تمام عمرانی در رشتخوار بازدید شد که سایت اداری از نیازهای مهم شهرستان رشتخوار است و تلاش داریم این سایت هرچه سریعتر تکمیل شود.
وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای اداری شهرستان خواف نیز گفت: با تصویب مجلس به تازگی ۳۰ هزار میلیارد ریال از محل ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه زیرساختهای ورزشی کشور و کاهش مشکلات و کمبودهای این بخش اختصاص یافت.

افتتاح طرح نهضت ملی در گلبهار و مشهد توسط وزیر راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی در دومین روز از سفر استانی رییس جمهور به خراسان رضوی، عملیات اجرایی ساخت بیش از ۴۷ هزار و ۸۶۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن  در شهرک مهرگان مشهد را افتتاح کرد.

ستم قاسمی در حاشیه این مراسم گفت: عملیات اجرایی ساخت این تعداد واحد مسکونی در خراسان رضوی کافی نیست و برای ۲ سال نخست باید دست کم عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده باشد.

وی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت هفت هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی در گلبهار  مشهد در جمع خبرنگاران افزود: مساله نهضت ملی مسکن موضوع مهمی است که بر اساس آمار بیش از ۳۸۰هزار نفر در این استان ثبت نام کرده‌اند که بخش قابل توجهی از آنها حتما در این نهضت حضور خواهند داشت.

حضور وزیر جهاد کشاورزی در نیشابور و سبزوار
وزیر جهاد کشاورزی نیز روز پنجشنبه در جریان سفر هیات دولت به استان خراسان رضوی به شهرستانهای نیشابور و سبزوار سفر کرد.

سید جواد ساداتی نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور در جمع کشاورزان و دامداران گفت: فقط چهار درصد اراضی کشاورزی سند دارد و باید تا پایان دولت همه این اراضی سنددار شوند.

وزیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای اداری ششتمد گفت: دولت سیزدهم در پایداری امنیت غذایی برای همه آحاد مردم اقدامات موثری انجام داده است تا سفره مردم از نوسان‌های گذشته دور بماند و رییس جمهوری بر معیشت مردم و حمایت از اقشار محروم تاکید فراوانی دارند.

ساداتی‌نژاد در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار، افزود: یکی از محورهای تحقق شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری بخش کشاورزی است.

وزیر جهاد کشاورزی در نشست شورای اداری شهرستان داورزن گفت: حدود ۲۷ هزار میلیارد ریال  از محل اعتبارات هجدهمین سفر استانی دولت، برای توسعه کشاورزی استان خراسان رضوی اختصاص یافته است.
ساداتی نژاد در حاشیه بازدید از بخش های مختلف شرکت کشت و صنعت شهرستان جوین اظهار داشت: با هدف تحقق برنامه های خودکفایی بخش کشاورزی در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، تسهیلات و حمایت های لازم به واحدهای کشاورزی ارائه می شود.

وی اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت جوین به لحاظ دانشی و دانش بنیانی رشد و پیشرفت خوبی داشته و یکی از واحدهای نمونه در این حوزه به شمار می‌رود.

حضور وزیر کشور در شهرستان کلات 
وزیر کشور در سفر رییس جمهور و هیات دولت به خراسان رضوی امروز به شهرستان کلات سفر کرد و با حضور در “روستای مرزی سنگ دیوار” نقطه صفر مزری، ترکمنستان و ایران، مشکلات ساکنان آن منطقه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

احمد وحید افزود: همه چیز برای جهش در شهرستان کلات فراهم است و طی سه ماه آینده طرح جهش این شهرستان تدوین خواهد شد تا زمینه پرورش استعدادها و بالفعل شدن آنها فراهم شود.

حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی در زاوه 

وزیر امور اقتصادی و دارایی هم در سفر رییس جمهور به خراسان رضوی به شهرستان زاوه عازم شد و با مردم این شهرستان ملاقات کرد.

سید احسان خاندوزی افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام “تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین” اولویت بودجه های شهرستانی و محلی باید صرف اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوارها شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مسیر سخت و طولانی جبران غفلت های گذشته با همکاری مردم به سرعت سپری می شود تا هر روز شاهد رفع محرومیت ها در کشور باشیم.

حضور وزیر ارشاد در باخرز و تایباد

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در جریان سفر رییس جمهور امروز به شهرستانهای مرزی باخرز و تایباد خراسان رضوی سفر و با مردم این شهرستانها دیدار کرد.

محمد مهدی اسماعیلی در مسجد جامع امام (ع) و در جمع مردم شیعه و اهل سنت شهرستان باخرز حضور یافت و گفت: مطالبات و خواسته های مردم شهرستان تازه تاسیس باخرز قابل پیگیری بوده و به اطلاع ریاست جمهوری خواهد رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در نشست شورای اداری شهرستان تایباد گفت: تایباد یکی از قطب‌های آواهای محلی و بازی‌های آیینی است و همجواری این شهرستان خراسان رضوی با استان هرات افغانستان این موقعیت را فراهم کرده تا از اشتراکات فرهنگی و هنری این کشور در حوزه‌های هنری بهره‌مند شویم.

اسماعیلی افزود: به طور یقین توسعه روابط ۲ کشور نیازمند فرهنگ سازی و شناخت هرچه بیشتر نسبت به همدیگر و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندیهای آنهاست.

حضور وزیر میراث در شهرستانهای گلبهار، چناران و طرقبه شاندیز

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به شهرستانهای گلبهار، چناران و طرقبه و شاندیز سفر کرد.

سید عزت الله ضرغامی در حاشیه سفر به شهرستانهای مذکور در جمع خبرنگاران گفت: حریم شهرستان طرقبه – شاندیز (بینالود) با مشهد باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و روشن شود. پ

وی بیان کرد: نباید اجازه دهیم موضوعی مانند این تعیین حریم کهنه شود و مدت زیادی به طول انجامد و در مذاکره با شهردار مشهد نیز بر ضرورت حل این مساله تاکید کرده‌ام و فرصتهای فراوانی برای خدمت داریم که نباید با تلف کردن وقتمان در مباحث کم اهمیت آنها را از دست بدهیم.

حضور وزیر صمت در نیشابور، فیروزه و سبزوار

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در جریان این سفر  به نیشابور سفر کرد و در جمع مدیران و واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان گفت: برای تامین سرمایه ثابت و در گردش بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی، تجاری، صنعتی ابتدا باید ابزارهای مالی اصلاح شود و بدین منظور نیازمند معرفی ابزارهای مالی جدید از سوی بانک‌ها هستیم.

سید رضا فاطمی امین در جلسه شورای اداری نیشابور افزود: در این‌ چارچوب پرداخت تسهیلات مبتنی بر صورتحساب سامانه جامع تجارت و تامین مالی زنجیره‌ای اجرایی شده و در سه ماهه نخست امسال به طور کامل عملیاتی می‌شود و بدین‌ترتیب دیگر انحراف منابع نخواهیم داشت و بهره‌وری منابع بانکی ۳۰درصد افزایش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست بررسی مسایل و نیازمندی های شهرستان فیروزه نیز گفت: در قانون بودجه امسال بهای گاز برای نیروگاه‌های واحدهای تولیدی کاهش یافته و معادل قیمت گاز برای نیروگاه های وزارت نیرو در نظر گرفته شده و از هفته گذشته این برنامه آغاز شده است.

فاطمی امین همچنین  در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی سبزوار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از سوی دیگر پیگیر این موضوع خواهیم بود که دانش بنیانی کردن واحدهای اقتصادی همراه با افزایش کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و افزایش تولید را داشته باشد.

حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جوین، خوشاب و جغتای

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در جریان سفر استانی رییس جمهور به خراسان رضوی به شهرستانهای جوین، خوشاب و جغتای این استان سفر کرد.

حجت‌الله عبدالملکی در حاشیه بهره برداری از طرح تصفیه خانه آب شرب شهر سلطان آباد، مرکز شهرستان خوشاب خراسان رضوی به خبرنگاران افزود: علاوه بر تثبیت فرصت‌های شغلی کنونی، ایجاد یک میلیون فرصت شغلی جدید برای سال ۱۴۰۱ هدف‌گذاری شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید شهرک صنعتی شهرستان جغتای گفت: با هدف رونق تولید و توسعه بخش صنایع، مشکل برق شهرک‌ صنعتی جغتای پیگیری و برطرف می شود.

عبدالملکی همچنین در دیدار با تشکل های کارگری شهرستان جغتای اظهار داشت: ساخت یک سالن ورزشی ویژه کارگران به منظور ایجاد شور و نشاط در جامعه پیگیری می شود.

حضور وزیر نیرو در تربت حیدریه، گناباد، بجستان و داورزن 

وزیر نیرو نیز در قالب هجدهمین سفر استانی هیات دولت به شهرستانهای تربت حیدریه، گناباد، بجستان و داورزن سفر کرد.

علی اکبر محرابیان در بازدید از نیروگاه ۵۰۰ مکاواتی راشد تربت حیدریه گفت: در تولید و مصرف برق حدود ۱۵ هزار مگاوات کسری تراز داریم و این بدان معناست که تولید، کمتر از مصرف است و تمام تلاش خود را می کنیم تا با افزایش ظرفیت نیروگاهها و مدیریت مصرف و تقاضا مشکلات را به حداقل برسانیم.

وزیر نیرو در مراسم بهره برداری از طرح جمع آوری آب چاههای شهر مشهد گفت: سه هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب مصوبه سفر استانی هیات دولت به مشهد و خراسان رضوی برای رفع دایمی تنش آبی این کلانشهر اختصاص یافت.

محرابیان افزود: بخش قابل توجهی از این اعتبار در بودجه ۱۴۰۱ تامین می‌شود و در صورت ضرورت این اعتبار تقویت خواهد شد.

وزیر نیرو در حاشیه بازدید از نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی داورزن افزود: عملیات اجرایی این نیروگاه در داورزن طی سالهای گذشته پیشرفت اندکی داشته است.

حضور وزیر میراث فرهنگی در طرقبه و شاندیز

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در جریان سفر هیات دولت به خراسان رضوی در بازدید از غرفه‌های استقبال از مسافران نوروزی در ابتدای جاده طرقبه به پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوست.

سید عزت‌الله ضرغامی در سفر به شهرستان طرقبه – شاندیز در بازدید از غرفه‌های استقبال از مسافران نوروزی در ابتدای جاده طرقبه دقایقی با داوطلبان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت‌ و گو کرد

حضور وزیر آموزش و پرورش در تربت ‌جام 

وزیر آموزش و پرورش نیز در این سفر به شهرستان تربت جام سفر کرد و در نشست صمیمی با نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف این شهرستان گفت: باید تلاش کنیم تا دانشکده های کشاورزی و هنرستان‌های فنی ما به سمت تامین نیازهای هر شهرستان حرکت کنند و این امر مستلزم این است که آموزش و پرورش ما از حافظه پروری به دنبال مهارت پروری حرکت کند.

یوسف نوری افزود: دولت، ظرفیت استخدام همه را ندارد، و  فرد دارای مهارت نیز به دنبال کار اداری نمی‌رود و باید در نظام تعلیم و تربیت به گونه‌ای تربیت نیروهای آینده‌ساز کشور انجام شود تا هیچ فردی با برخورداری از مهارت بیکار نباشد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در اولین روز از سفر هیات دولت به خراسان رضوی عملیات اجرایی یک مدرسه در روستای “کلاته برفی” در اطراف مشهد را افتتاح کرد.  

حضور رییس  سازمان حفاظت محیط زیست در درگز و قوچان

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز در این سفر به شهرستانهای درگز و سرخس سفر کرد.

علی سلاجقه در سفر به درگز و در بازدید از تونل الله اکبر گفت: اتمام جاده نیمه تمام درگز – کبکان – قوچان به عنوان مهمترین مطالبه مردمی با اولویت به اطلاع رییس جمهوری رسیده و پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: جاده فعلی قوچان به درگز که از میان منطقه تندوره عبور می‌کند جاده ای ترانزیتی با تردد کامیونهای فراوان، بسیار خطرناک و همراه با تلفات انسانی بالا در تصادفات است.

حضور معاون توسعه روستایی رییس جمهور در کوهسرخ و کاشمر

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهورو مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این سفر به شهرستانهای کوهسرخ و کاشمر سفر کرد.

سید امیرحسین مدنی در جلسه شورای اداری شهرستان های مذکور  افزود: به منظور حمایت از تولیدات روستایی و ایجاد توازن بین عرضه و تقاضا با همکاری استانداری‌ها ۵۰۰ بازارچه روستایی در مسیرهای پررفت و آمد گردشگری فعال می‌شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور بر ضرورت دانش‌بنیان شدن فعالیت معادن کشور تاکید کرد.

مدنی در جریان سفر هیات دولت به خراسان رضوی در بازدید از معدن سنگ‌آهن روستای تنورچه شهرستان کوهسرخ گفت: با توجه به بالا بودن هزینه های تولید، باید معادن به سمت دانش‌بنیان شدن پیش بروند.

حضور رییس بنیاد شهید به فریمان و سرخس

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این سفر به شهرستانهای فریمان و سرخس سفر کرد.

دکتر امیر حسین قاضی زاده  در جمع نخبگان، علما و خانواده شهدای شهرستان فریمان گفت: این دولت مردمی پای حرفش ایستاده است و بر اساس نگاه و نیاز مردم سیاست‌گذاری و برنامه ریزی می کند.

رییس بنیاد شهید و امور در آیین کلنگ زنی احداث ۹۰۰ واحد مسکن نهضت ملی مسکن در شهرستان فریمان افزود: اصولا در هر پروژه ای مسوولان طرح های مسکن باید توجه داشته باشند که باید ابتدا ایثارگران فاقد مسکن را شناسایی کرده و برای تامین مسکن آنان اقدام نمایند.

برنامه های معاون رییس جمهور در امور زنان

انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نیز در سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به خراسان رضوی با بازدید و افتتاح طرحهای مختلف در حوزه زنان حضور پررنگی داشت 

نشست مجمع بانوان انقلابی آستان قدس روی، بازدید از مرکز بازپروری زنان و دختران توس و مرکز ماده ۱۶ ویژه زنان،  

بازدید از مرکز مردمی مشاوره و آموزش پیشگیری از سقط جنین نفس، کارخانه نوآوری شهرداری، بازدید از بازارچه مشاغل خانگی و بانوان کارآفرین شهرستان طرقبه، بازدید ازنمایشگاه خیمه‌های معرفت، بازدید کارگاه

کارآفرینی محله حصار شهرستان طرقبه، بازدید از واحد تولیدی “فناوری نوین ژرفابین”، بازدید از پارک تخصصی مادر و کودک و شرکت در نشست و گفت و گو با بانوان جانباز استان ها، برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس با خانواده چهار قلوهای گنابادی و بازدید از مرکز نگهداری دختران بهزیستی مهر پویای امام رضا (ع) از مهمترین برنامه های ایشان در شهرستان مشهد بوده است.

نخستین روز از سفر هیات دولت در خطه خورشید

در اولین روز از سفر هیات دولت به خراسان رضوی در قالب هجدمین سفر استانی ریاست جمهوری  معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان مرزی سرخس گفت: با توجه به این که سال “تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین” است باید توجه ویژه ای به تولید کنندگان و کارآفرینان شود.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی افزود: دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی نباید به دنبال درآمدزایی باشند و حل مشکل مردم باید در اولویت کاری آنها قرار گیرد.

وزیر کشور نیز عصر چهارشنبه با حضور در قرارگاه عملیاتی امنیتی سردار شهید سلیمانی واقع در شهرک شهید رجایی مشهد در جریان امور این مرکز و فعالیت آن در زمینه رسیدگی به مفاسد اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و از برخی مناطق شهرک شهید رجایی واقع در حاشیه شهر مشهد دیدن کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور همچنین شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات ساخت و تجهیز ایستگاه‌های مرحله نخست خط سوم قطار شهری مشهد به حرم مطهر رضوی گفت: برای سال ۱۴۰۰ نیز حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای این پروژه در مشهد اختصاص یافت. البته ممکن است این مبالغ کفایت نکند لذا سعی در افزایش مبالغ اوراق مشارکت برای پیشرفت عملیات اجرایی خط سوم مترو مشهد را داریم.

وزیر کشور چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان مشهد در محل ساختمان شهرداری نیز افزود: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای برای معتادان متجاهر کارگاه های مهارت آموزی پیش بینی شده است تا ضمن توانمندشدن بتوانند حرفه و ممر درآمدی داشته باشند.

وزیر نیرو نیز چهارشنبه شب در سفر به گناباد، در جمع مسوولان و نخبگان و تولید کنندگان این شهرستان از تخصیص ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح های آب و برق خراسان رضوی خبر داد و افزود: این میزان اعتبار برای رفع مشکلات آبرسانی و برق رسانی و اجرای طرحهای مربوط در این استان منظور شده است که بین نقاط مختلف توزیع و تلاش می شود که همه نقاط استان از اعتبارات فوق بهره‌مند شوند.

علی اکبر محرابیان افزود: اعتباراتی نیز از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور برای طرحهای مربوط به سفرهای استانی هیات دولت در اواخر سال گذشته و سال جاری اختصاص یافته است و استان خراسان رضوی نخستین استان در کشور است که از مزایای اعتبارات امسال بهره‌مند شده و منابع فراوان و اعتبارات خوبی بدین منظور در نظر گرفته شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز عصر روز چهارشنبه در مراسم افتتاح رسمی باغ‌ ایرانی ایوان سلام پایانه مسافربری امام‌ رضا (ع) مشهد گفت: مشهد مقدس قطب گردشگری ایران اسلامی است و این به معنای ارزش، اهمیت، جاذبه‌ها و مزیتهای گردشگری این شهر است که بخش زیادی از آن مدیون وجود بارگاه حضرت ثامن الحجج (ع) است و ارائه هر طرح در حوزه گردشگری باید بر اساس این مزیت نسبی انجام شود.

عزت الله ضرغامی همچنین با حضور در پایانه مسافربری امام رضا(ع) با مردم گفت‌ و گو کرده و به مشکلات شماری از مسافران از شهرهای اصفهان، تبریز، زاهدان و چندین شهر دیگر رسیدگی کرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور نیز در نخستین روز از سفر استانی هیات دولت در مشهد پس از افتتاح یک واحد تولیدی مبلمان راحتی و یک واحد تولید کشباف و تریکو گفت: ۲ هزار واحد تولیدی و صنعتی تعطیل یا نیمه‌تعطیل امسال با اولویت مناطق روستایی و محروم کشور احیا می‌شود.

سیدامیر حسین مدنی چهارشنبه شب در دیدار با گروههای جهادی شهرستان کوهسرخ گفت: در این شهرستان و استان یکی از بزرگترین تشکل ها و تجمعات جهادی را تحت عنوان “قرارگاه عهد خدمت” داریم.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی چهارشنبه شب از ترمینال داخلی فرودگاه مشهد و روند خدمت رسانی به زائران بازدید کرد و ضمن بررسی وضعیت خدمات دهی نوروزی فرودگاه، بر ارائه خدمات حداکثری به مسافران تاکید کرد.

حجت‌الاسلام احمد صالحی، رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (۱۱۱) در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به درخواست‌های مردمی قرار گرفت.

علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در نخستین روز از سفر استانی دولت سیزدهم به خراسان رضوی، به عنوان نماینده تام‌الاختیار دولت از طرح نیمه تمام تصفیه‌خانه فاضلاب خانگی شهرستان قوچان، که ۱۲ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد، بازدید کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور به شهرستان چناران سفر کرده و با نمایندگان اقشار مختلف مردم دیدار کرد. در این دیدار نماینده صنعتگران، کشاورزان، ورزشکاران، جوانان، ایثارگران، فرهنگیان، شهرداران، فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری مسائل و مشکلات خود را طرح کردند.

آیت الله سید ابراهیم رییسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 253718
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا