عبداللهی حرفه‌ای و اهل تعامل بود

به گزارش جهان صنعت نیوز:  ایمان شمسایی در ادامه اضافه کرد: نکته نخست اینکه، با توجه به اینکه گرایش سیاسی حسین عبداللهی متفاوت با دولت فعلی بود در جلساتی که داشتیم، ایشان خیلی محکم و در عین ادب و رعایت اصول حرفه‌ای نظرات و نکات خود را بیان می‌کرد و شأن جلسه و شأن افراد را بجا می‌آورد.

نکته بعدی اینکه حسین عبداللهی اهل تعامل بود. به عنوان مثال در زمان همکاری برای جوابیه‌های مطبوعاتی و بیانیه‌ها کاملا به صورت رفاقتی همکاری می‌کردیم و تنها بعد حقوقی مسائل مطرح نبود. در این میان، حسین عبداللهی هم کاملا با روی گشاده از نظرات دیگران استقبال می‌کردند و می‌پذیرفتند. و حتی زمانی که در چند مورد، درباره تیترهایی که شاید در جامعه سوء‌برداشت‌هایی از آنها صورت می‌گرفت، به او تذکر دادیم، با کمال میل می‌پذیرفت، در کل حسین عبداللهی بسیار همراه بود.

نکته سوم پیگیری زیاد او در مسائل کاری بود، زمانی که در کمیته رتبه‌بندی روزنامه‌ها جلسه‌ای با او داشتیم، در این جلسه او به شدت از اصول حرفه‌ای روزنامه خود دفاع می‌کرد. در چندین مورد درباره مساله کاغذ با من تماس گرفت که آخرین بار چند روز پیش از پایان سال بود و حتی پس از اعلام خبر ارتحال حسین عبداللهی، نامه‌ای از او دریافت کردم. و این مورد هم باز نشان‌دهنده پیگیری او در اموری درخصوص مطبوعات بود. برای من خیلی جالب بود که حتی وقتی فردی از دنیا می‌رود باز هم آثارش و اقداماتش در امر رسانه و پیگیری‌هایش برای من نمایان می‌شود.

ایمان شمسایی در پایان گفت: از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رحمت و مغفرت دارم. حسین عبداللهی در ایام ماه شعبان از دنیا رفت، که ماه رحمت الهی است، انشاالله در ماه رمضان مورد عنایت موالید محترم و معزز این ماه قرار گیرند و همچنین خداوند به خانواده، بستگان و همکاران ایشان صبر و اجر عنایت فرماید.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان

شناسه : 253857
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا