محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات عید فطر اعلام شد

به گزارش جهان صنعت نیوز: مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی یکشنبه ۱۱ اردیبهشت الی شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سطح جاده‌های کشور را اعلام کرد.

۱. موتورسیکلت

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تبصره: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری

۲.۱- محور کندوان

الف) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای یکشنبه و سه شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای یکشنبه و سه شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

ب) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

ج) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

۲.۲- محور هراز

الف) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۱، ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۱، ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳، از رودهن به سمت آب اسک به صورت یکطرفه خواهد بود.

ب) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

۳. نقلیه سنگین به استثنا حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی

۳.۱- محور کندوان

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

۳.۲- محور هراز

الف) تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می‌باشد.

ب) تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۲، ۱۴۰۱/۰۲/۱۳، ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

۴. محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۲، ۱۴۰۱/۰۲/۱۳، ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ از مسیر جنوب به شمال محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

۵. محور آستارا – اردبیل و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۲، ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ از محور مذکور ممنوع می‌باشد.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کأن لم یکن تلقی می‌گردد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 259401
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا