تقویت روحیه جهادی و بهبود معیشت کارکنان و بازنشستگان در صدر برنامه‌های شرکت مس قرار دارد

به گزارش جهان صنعت نیوز: در این جلسه مدیرعامل شرکت مس ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسات مستمر با کارگران به ویژه کارگران بازنشسته گفت: به طور قطع برگزاری جلسات می‌تواند ما را از دغدغه‌های این قشر زحمت‌کش مطلع سازد و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گیریم.
وی با بیان این که شرایط مناسب شرکت مس ثمره زحمات شبانه‌روزی قشر زحمت‌کش کارگر است، افزود: بازنشستگان فعلی همان کارگرانی هستند که سال‌ها پیش تلاش بسیاری کردند تا شرکت ملی صنایع مس ایران در جایگاه خوبی قرار گیرد.


رستمی همچنین با تاکید بر اهمیت قشر بازنشسته، متذکر شد: همه افرادی که سال‌های پیش در شرکت مس فعالیت داشتند  و الان در دوران بازنشستگی قرار دارند باید بتوانند در کنار خانواده‌هایشان به دور از هر گونه دغدغه اقتصادی و مالی از سطح زندگی مناسبی برخوردار باشند.
دکتر رستمی در ادامه بر ضرورت ایجاد ساز و کاری برای ساماندهی امور رفاهی کارگران بازنشسته تاکید و از معاون منابع انسانی شرکت مس خواست به طور ویژه به مسایل و مشکلات رفاهی ایشان رسیدگی شود.
بر اساس این گزارش،  دکتر رستمی از ابتدای سال ۱۴۰۱ با رویکرد اهمیت و اولویت دادن به کارگران که به تعبیر مقام معظم رهبری «ستون اصلی خیمه تولید» هستند جلسات و دیدارهای مستمری را انجام داده تا از نزدیک در جریان مشکلات زندگی کارگران و بازنشستگان قرار گیرد.
گفتنی است، «محراب احمدیان» معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی، «محمد قراخانلو» مشاور مدیر عامل و مدیر گروه روابط عمومی و حوزه مدیرعامل، «سید ابراهیم اسلامی» رییس مجمع نمایندگان کارگران استان کرمان، «محمود کریمی سردار»، «احمد سرچشمه‌پور» و «احمد میرزایی» به‌عنوان نمایندگان «اتحادیه پیشکسوتان کارگری مس سرچشمه» در این جلسه حضور داشتند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 260993
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا