رفتارهای پوپولیستی جناب وزیر

جهان صنعت نیوز -محمد جواد آذری جهرمی ضمن انتقاد شدید به برخورد و خدمات رسانی مخابرات به سازمان رگولاتوری دو هفته مهلت داد تا به این وضعیت رسیدگی شود. او حتی فایل مکالمه خود با کارشناس بخت برگشته مخابرات که رفتار بسیار بدی داشت را نیز منتشر کرد!

در شرایطی که بسیاری در پی افشاگری و مصاحبه با وزیران و معاونانش همواره به در بسته می خورند و وزرای دولت تدبیر و امید حاضر به مصاحبه نیستند، وزیر ارتباطات فایل مکالمه اش را منتشر کرد!

کارشناسان بر این باور هستند که رفتارهای آذری جهرمی به شدت پوپولیستی بوده و اقداماتی که خود باید در رفع آنها بکوشد را به عنوان مدعی العموم مطرح می کند.

رفتار نامناسب شرکت های عرضه کننده اینترنت

محمود محمدی، مشاور کسب و کارهای مجازی در گفت و گو با «جهان صنعت» اظهار کرد: به طور کلی شرکت های ارائه دهنده اینترنت در کشور برخورد مناسبی با کاربران ندارند. در رابطه با خدماتی که ارائه می دهند نیز همراه اول اینترنت یک ساله عرضه نمی کند و با اینکه مصرف اینترنت گوشی بسیار کمی دارم همواره پیامک می زند که بیشتر اینترنت خود را مصرف کرده اید.

او افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به جای آنکه مسئولیت اقدامات ناشایست نهادهای زیرمجموعه خود را برعهده بگیرد رفتارهای پوپولیستی از خود نشان می دهد. به همین روی مجموعه خود را مورد توبیخ قرار می دهد.

محمدی تاکید کرد: در واقع آذری جهرمی به جای رسیدگی به مشکلات و نابه سامانی ها و سروساماندهی به اوضاع؛ خود مدعی العموم شده و از مشکلات موجود شکایت می کند. این رفتار به شدت پوپولیستی است.

او با اشاره به اینکه در بسیاری از موارد اقداماتی که پشت پرده انجام می دهد را اعلام نمی کند بیان کرد: در پشت پرده، آذری جهرمی از برخی شرکت ها و استارتاپ ها حمایت می کند اما این موارد را اعلام نمی کند.

محمدی تاکید کرد: در زمان بروز مشکل آذری جهرمی همواره ایراد می گیرد اما هرگز راهکاری ارائه نمی کند و یکی از مشکلات نیز همین است که او برای مشکلاتی که عنوان می کند راهکار نمی دهد. در مجموع رفتارهای وزیر ارتباطات پوپولیستی و البته انتخاباتی است. به نظر می رسد او علاقه بسیاری دارد که توئیت هایش و پست های اینستاگرامی اش دیده شود و بازخوردهای زیادی داشته باشد.

دانش و فناوری
شناسه : 26381
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا