پوتین آمده بود یا بدل‌اش؟

به گزارش جهان صنعت نیوز: یکی از جنجالی‌ترین حواشی اما بحثی بود که سرلشکر کایرلو او. بودانوف رییس سرویس اطلاعات نظامی وزارت دفاع اوکراین سر زبان‌ها انداخت. او در مصاحبه‌ای مدعی شد که در جریان نشست سه‌جانبه آستانه بدل پوتین به تهران سفر کرده است! استدلالش هم این بود که « حرکات پوتین به تهران حین سفر به تهران عجیب بود و رییس‌جمهور روسیه سرحال‌تر از همیشه به نظر می‌رسید.»

وی همچنین با اشاره به گزارش‌هایی که ممکن است رییس‌جمهور روسیه برای مخفی کردن وضعیت بد سلامتی خود از بدل استفاده کند و یا اینکه ترجیحا در مراسم از پیش ضبط شده حضور یابد، نسبت به حضور پرانرژی پوتین در تهران ابراز تردید کرد. وی در ادامه سوالی مطرح کرد و گفت: «لطفا لحظه خروج پوتین از هواپیما را نگاه کنید، آیا اصلا این پوتین است؟»

اظهارات وی اما با واکنش سفارت روسیه در تهران مواجه شد. سفارت روسیه در تهران در کانال‌های شبکه اجتماعی خود نوشت: «در ارتباط با اظهارات پوچ سرلشکر آقای بودانوف رییس سرویس اطلاعات نظامی وزارت دفاع اوکراین مبنی بر اینکه بدل جناب آقای ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در تاریخ ۱۹ جولای «۲۸تیرماه» به ایران سفر کرده است، سفارت روسیه در ایران احتمال می‌دهد که این اظهارات می‌توانسته توسط بدل آقای بودانوف صورت گرفته باشد.»

گفتنی است، سفر پوتین به تهران البته با حواشی دیگری هم همراه بود؛ از معطل ماندن او توسط اردوغان گرفته تا تمرکزی که برخی رسانه‌ها در تهران بر سفرهای قبلی وی کرده بودند و اشاره داشتند که او در قالب سفرهای دوجانبه به تهران نمی‌آید.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژهسیاسی
شناسه : 277347
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا