چرا مدیران روابط‌عمومی باسابقه در کلیه ارگان‌ها و سازمان‌ها تغییر می‌کنند

خسرو رفیعی *

 روز سه‌شنبه از نمایشگاه بانک، بورس، بیمه بازدید می‌کردیم، از مسوولان بیمه‌ها پرسیدم از آقای زندی چه خبر؟ گفتند دیروز هنگام افتتاح نمایشگاه تغییر کرد. آقای زندی برای تشکیل این نمایشگاه خیلی زحمت کشیده بود و به طور کلی یکی از مدیران باسابقه، توانمند و تلاشگر در بخش روابط‌عمومی کشور است. به همین سادگی یک مدیر روابط‌عمومی را که هیچ‌گونه شائبه سیاسی ندارد تغییر می‌دهند و نفر بعدی نه تنها تجربه ندارد حتی دانش ارتباطات و روابط‌عمومی هم ممکن است نداشته باشد. آنچه شاهد هستیم نشان‌دهنده عدم اطلاع و آگاهی مدیران و مسوولان از نقش روابط‌عمومی در سازمان‌ها است و به خوبی می‌بینیم به دلیل همین عدم آگاهی اکثر سازمان‌های ما به مشکلات پیچیده‌ای در عرصه ارتباط و اعتمادسازی با مردم مواجه هستند. اگر درک صحیح از روابط‌عمومی داشته باشیم به خود اجازه نمی‌دهیم فرد غیرحرفه‌ای بر این مسندها نشسته و با آبرو و اعتبار سازمان بازی کند و شاهد آن باشیم که اعتماد مردم روز به روز کاهش می‌یابد.

اخبار برگزیدهیادداشت

شناسه : 278478
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *