xtrim

راه‌اندازی خدمات پخش آنلاین در یوتیوب

به گزارش جهان صنعت نیوز: وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه خبر داد یوتیوب مذاکرات با شرکتهای سرگرمی درباره مشارکت در این پلتفرم که در داخل این شرکت از آن به عنوان یک ” کانال فروشگاهی” یاد می‌شود را مجددا آغاز کرده است.

این پلتفرم حداقل به مدت ۱۸ ماه است که در دست طراحی بوده و ممکن است تا ابتدای پاییز امسال، آماده فعالیت شود.

شرکت آلفابت – مالک یوتیوب- درباره این گزارش، اظهارنظر نکرد.

opal

با روی آوردن مصرف کنندگان از تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی، به خدمات پخش آنلاین ویدئو، راه اندازی برنامه‌ریزی شده این سرویس، به یوتیوب اجازه می دهد به شرکتهایی مانند روکو و اپل بپیوندد و سهمی از بازار پخش آنلاین را در اختیار بگیرد.

بر اساس گزارش رویترز، روزنامه نیویورک تایمز اوایل هفته گذشته گزارش کرده بود شرکت والمارت مذاکراتی با شرکتهای رسانه‌ای درباره پخش آنلاین سرگرمی در سرویس عضویت خود انجام داده است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانخواندنیدانش و فناوری
شناسه : 281200
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *