سعادتمند: دوست ندارم استقلال به حاشیه کشیده شود

جهان صنعت نیوز| رئیس مستعفی هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: مهم ترین مساله برای استقلال در این شرایط حساس آرامش است و دوست ندارم این تیم به حاشیه کشیده و خدای ناکرده کوچک ترین مشکلی برای استقلال ایجاد شود.

«احمد سعادتمند» اظهار داشت: باشگاه استقلال بزرگ است و باید بزرگی کند و این قاعده تیم های بزرگی همچون استقلال است که عنوان پرافتخارترین تیم ایران در آسیا را یدک می کشد و میلیون ها هوادار عاشق دارد.

وی افز ود: من مشکل دو شغله بودن ندارم و اینکه به واسطه این موضوع از هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا دادم به دور از واقعیت است.

رییس مستعفی هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من همواره برای خود اصول و اعتقاداتی دارم که به آن پایبند هستم و اگر استعفا دادم به خاطر پایبندی به همین اصول و عقایدم بود.

سعادتمند تصریح کرد: آرزو می کنم تیم بزرگ استقلال روزهای خوبی را پیش رو داشته و با موفقیت هایی که در آینده کسب می کند لبخند شادی را بر لبان هوادارانش بنشاند.

وی تاکید کرد: مهم ترین مساله برای استقلال در این شرایط حساس آرامش است و دوست ندارم این تیم به حاشیه کشیده و خدای ناکرده کوچک ترین مشکلی برای استقلال ایجاد شود.

رییس مستعفی هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: شاید مشکل استقلال سعادتمند باشد که با رفتن او مشکلات برطرف شود.

دو روز پیش رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران، استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان تقدیم کرد.

وی به دلیل حمایت از هواداران و همچنین مدیریت اجرایی باشگاه استعفای خود را به وزارت ورزش تقدیم کرد.

گفته می شود رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال به خاطر اختلافات و مشکلات مدیریتی در باشگاه استقلال استعفا کرد.

سعادتمند علاوه بر حضور در هیأت مدیره باشگاه استقلال، مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان است.

ورزشی
شناسه : 28411
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا