به جدایی گل محمدی از پدیده فکر نمی کنیم

جهان صنعت نیوز| مالک باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: برنامه هایمان را با گل محمدی تدوین کرده ایم و به هیچ وجه به وی اجازه جدایی نخواهیم داد.

فرهاد حمیداوی با اشاره به شایعه حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس گفت: ما تیم را با افکار یحیی گل محمدی بستیم و قراداد دو ساله با این مربی داریم. هیچ جای نگرانی در مورد ادامه همکاری با این مربی نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود گل محمدی بندی در قراردادش مبنی بر جدایی از پدیده در صورت داشتن پیشنهاد از پرسپولیس دارد، افزود: هیچ بندی مبنی بر جدایی در قرارداد گل محمدی وجود ندارد.

مالک باشگاه پدیده در پاسخ به این پرسش که اگر گل محمدی پیشنهاد جدایی دهد، با درخواست او موافقت خواهید کرد یا خیر، اضافه کرد: ما برنامه‌هایمان را با یحیی گلمحمدی تدوین کرده‌ایم و اصلاً به مساله جدایی این مربی از پدیده فکر نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: من هر روز در مورد برنامه‌هایمان با گل محمدی صحبت می‌کنم و ساعاتی پیش هم در مورد جذب یک بازیکن برزیلی و یک بازیکن ایرانی صحبت کردم. گل محمدی همه تمرکز خود را معطوف به پدیده کرده است و تمریناتمان هم با قدرت از روز شنبه زیر نظر او آغاز خواهد شد.

حمیداوی در پایان تاکید کرد: در لیگ امسال هدفمان کسب سهمیه مستقیم آسیایی است و البته نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم. با توجه به برنامه‌های خوبی که با سرمربی تیم داریم، کاملاً از خواسته‌های او حمایت خواهیم کرد تا به اهدافمان برسیم.

ورزشی
شناسه : 28500
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا