حمایت مهدی تاج از استقلال در ماجرای حق پخش

به گزارش جهان صنعت نیوز:  مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر همچون ابتدای فصل بیست و یکم لیگ برتر درگیری‌های زیادی با مسئولان صدا و سیما در رابطه با تبلیغات محیطی داشت.


فیلمبرداری غیر معمول از مسابقات خانگی استقلال مقابل سپاهان و مس کرمان این شایعات را تقویت کرده و به آنها صحت بخشید که اختلاف بزرگی بین دو مجموعه صدا و سیما و باشگاه استقلال بر سر پرداخت و دریافت حق پخش تلویزیونی وجود دارد.

اظهارات مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال پس از برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص کرد رئیس فدراسیون فوتبال در همان راستا حرکت می‌کند که مدیرعامل باشگاه استقلال دنبال آن است. مهدی تاج در اولین اظهاراتش پس از انتخاب از سوی اعضای مجمع فدراسیون فوتبال اعلام کرد باید مشکلاتی مانند حق پخش ورود بانوان به استادیوم‌ها و تعلیق فوتبال برطرف شود.

شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که با توجه به سوابق مهدی تاج در دوران ریاستش بر فدراسیون فوتبال در زمینه دریافت حق پخش و تبلیغات محیطی و جلسات مکررش با روسای سازمان صدا و سیما، مصطفی آجورلو بسیار امیدوار است تا رئیس جدید فدراسیون فوتبال خواسته بزرگ او را محقق کند.

شایان ذکر است؛ آجورلو در تازه‌ترین اظهارات درباره طلب باشگاهش از صدا و سیما اعلام کرد بابت حق پخش هزار میلیارد تومان باید از صدا و سیما پول دریافت کند. این در حالی است که مسئولان صدا و سیما همچنان حاضر به پذیرش این موضوع نیستند.

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 285703
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا