استارت رشد سیمانی‌ها

علی هدیه *

در تحلیل سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ (شماره ۵۰۰۵ روزنامه جهان صنعت) ساختار نماد سشرق مشابه کلیت بازار، در قالب دیامتریک ۷ موجی شمارش شد که موج F آن در حال شکل‌گیری بوده و پیش بینی شد موج نزولی G از محدوده های مقاومتی ۹۲۰ یا ۱۱۰۰ تومان آغاز شده و این نزول حداقل تا محدوده ۶۷۰ الی ۷۰۰ تومان خواهد شد.

(تصویر ۱)

اکنون پس از گذشت ۳ ماه موج نزولی G مطابق انتظار شکل گرفته و نزول آن تا سطح ۶۸۵ تومان ادامه داشته است. این موج نزولی در محدوده حمایتی ۶۸۰ یا در سناریوی میانه ۶۰۰ تومان خاتمه خواهد یافت و پس از آن موج صعودی جدیدی را با هدف ۱۰۰۰ تومان آغاز خواهد کرد و حداقل مدت زمان آن، ۱ ماه خواهد بود.

(تصویر ۲)

در ادامه اما از گروه سیمان می‌توان ساختار سیمان فارس خوزستان را مشابه با سشرق در نظر گرفت و با شروع موج صعودی جدید آن، اهداف پیش روی سهم محدوده های ۲۲۰۰ الی ۲۴۰۰ تومان در نظر گرفته خواهد شد.

(تصویر ۳)

همچنین ساختار شرکت سیمان ایلام با نماد سیلام از جمله ساختار های مشروط در نظر گرفته می‌شود. به اینصورت که در صورت حفظ کف قیمتی ۶۰۰ تومان، الگوی آن در قالب الگوی ادامه دهنده شمارش شده که هدف پیش روی آن محدوده ۱٫۰۰۰ الی ۱٫۱۰۰ تومان خواهد بود.

(تصویر ۴)

*کارشناس بازار سرمایه

اخبار برگزیدهیادداشت
شناسه : 286851
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا