بانکی‌ها سوار بر موج صعودی

علی هدیه *

در تحلیل پنجشنبه ۲۰ مردادماه سال ۱۴۰۱ (شماره ۵۰۷۰ روزنامه «جهان‌صنعت») در تحلیل بانک تجارت با نماد وتجارت پیش‌بینی شد با رسیدن قیمت به محدوده حمایتی ۱۳۰ تومان، رشد قیمتی سهم از این محدوده حمایتی در قالب موج H از سیمتریکال محتمل بوده و مهم‌ترین هدف قیمتی پیش‌روی سهم محدوده ۱۸۰ تا ۱۹۰ تومان خواهد بود. همچنین پس از آن در صورت عدم شکست مقاومت ۱۹۰ تومان، نزول مجددی در قالب موج I و برگشت تا کف قیمتی ۱۳۰ تومان پیش‌بینی شد.

(تصویر ۱)
(تصویر ۱)

اکنون پس از گذشت یک ماه روند مورد انتظار شکل گرفت و با رسیدن قیمت به سطح ۱۸۵ تومان، مجددا قیمت سهم به سطح ۱۴۰ تومان بازگشت و پیش‌بینی می‌شود از سطح حمایتی ۱۳۰ تومان در سناریوی خوش‌بینانه یا سطح ۱۱۹ تومان در سناریوی میانه، موج صعودی جدید سهم آغاز شده و هدف ۲۰۰ تومان به عنوان هدف حداقلی سهم طی مدت حداقل یک ماه در نظر گرفته خواهد شد. 

(تصویر ۲)
(تصویر ۲)

از منظر ساختاری اما روند بانک صادرات با نماد وبصادر نیز عینا مشابه با وتجارت بوده و سناریوی مذکور برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

(تصویر۳)
(تصویر۳)

بانک سینا با نماد وسینا اما روند آن در موج نزولی انتهایی تا حدی متفاوت از وتجارت و وبصادر بوده و پیش‌بینی می‌شود در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به گروه بانکی، موج صعودی جدید خود را آغاز کرده و مهم‌ترین هدف پیش‌روی آن محدوده ۲۹۰ تا ۳۰۰ تومان است. 

(تصویر۴)
(تصویر۴)

* کارشناس بازار سرمایه

اخبار برگزیدهیادداشت
شناسه : 288645
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا