جزئیات تازه از مرگ شلیر رسولی

به گزارش جهان صنعت نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان در این‌باره می‌گوید: گوران پس از سقوط شلیر رسولی، برای فرار از محل حادثه اقدام به گروگان‌ گرفتن ۲خانم و تیراندازی به سمت مأموران پلیس کرده بود.

لیلا آژیر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه از روز نخست این حادثه با دستور استاندار در جمع این خانواده داغدیده حاضر و پیگیر پرونده آن هستیم، گفت: مرد متجاوز پس از آنکه شلیر رسولی خودش را از پنجره به پایین پرت کرده بود، حین فرار از پشت بام به منزل همسایه دیگر رفته و ۲خانم دیگر را نیز به گروگان گرفته بود و خواسته از آنان نیز سوءاستفاده کند.

وی با اشاره به اینکه دادستان مریوان قول داده که این پرونده را سریع بررسی و تعیین‌تکلیف کند، گفت: استاندار، رئیس‌کل دادگستری استان و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز پیگیر این موضوع بوده و خواسته همه مسئولان و مردم تسریع در روند بررسی پرونده و اعدام این فرد رذل و اوباش است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اذعان به اینکه خانواده شلیر رسولی وضعیت روحی و روانی خوبی ندارند و فرزندانشان شاهد این ماجرا بودند، تصریح کرد: این خانم به خاطر حفظ آبرو، خود را از پنجره به پایین پرتاپ کرده بود و نباید حقش ضایع شود. همسایه‌ها پس از اطلاع از این حادثه به‌خاطر ترس از گوران قادری، جرأت نکرده بودند جلو بیایند و اجازه ندهند چنین اتفاقی بیفتد چرا که او اسلحه، چاقو و اسپری فلفل داشته است.

وی با بیان اینکه این مرد حین فرار ۳ تیر به سمت مأموران نیروی انتظامی شلیک کرده است، عنوان کرد: هم‌اکنون پرونده قضایی در مریوان در حال بررسی است.

آژیر با ابراز تأسف از اینکه رسانه‌های معاند نظام نیز همانند همیشه دنبال سوءاستفاده و حواشی هستند، ابراز داشت: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که همه مسئولان پیگیر این پرونده هستند.

اخبار برگزیده
شناسه : 290047
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا