پرسپولیس ۹۰۰ میلیون محکوم شد

به گزارش جهان صنعت نیوز: کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پنج پرونده مطروحه به شرح زیر اعلام کرد:

*با توجه به شکایت علی قربانخانی از باشگاه پیکان تهران، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت عبداله ناصری از باشگاه نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون و ۹۳۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۴ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۲۷۴ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴۹۹ میلیون و ۷۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علی علیپور از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹۶ میلیون و ۴۱۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۹۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت باشگاه سایپا از محمدرضا دیناروند، کمیته وضعیت دعوی باشگاه سایپا به طرفیت محمدرضا دیناروند مردود اعلام کرد.

*با توجه به شکایت حکیم حزباوی پور از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت فصل اول و ۴۷۰ میلیون ریال بابت غرامت فصل دوم به عنوان اصل خواسته و مبلغ ۲۷ میلیون و ۶۸۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد و نسبت به مازاد خواسته قرار رد دعوی صادر می گردد.

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 295769
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا