فرمانده سپاه: آل‌سعود از بازی رسانه‌ای با جوانان ما دست بردارد

به گزارش جهان صنعت نیوز: سردار حسین سلامی روز دوشنبه در رزمایش بزرگ اقتدار سپاه در منطقه عمومی ارس، افزود: آنها آشکارا به دنبال تحریک جوانان ما هستند و توصیه می کنیم این رسانه ها را کنترل کنند وگرنه دود آن به چشم خودشان خواهد رفت و توجه داشته باشند که شما وارد این قضیه شده اید و بدانید آسیب پذیر هستید، بهتر است مراقب باشید.


وی نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه را تهدیدآمیز دانست و اظهار داشت: متاسفانه این رژیم منحوس در برخی از کشورهای جنوبی و شمالی ایران اسلامی و اقلیم نفوذ کرده است و از آنجایی که ما این رژیم غاصب را به خوبی می شناسیم، به کشورهای منطقه سفارش می کنیم این رژیم را به کشورهای خود راه ندهند چون سرشت این رژیم منحوس آفرینش ناامنی، تفرقه و حرکت های موذیانه است؛ مبادا کشورهای اسلامی منطقه را آلوده کند و باعث انتقال ناامنی خود به ممالک اسلامی شود.

سردار سلامی پیام اصلی رزمایش امروز را دوستی و برادری با همسایگان اعلام و اضافه کرد: این اصل مشیء ماست و مادامی که همسایه ها توطئه و یا دشمنی نکنند ما همچنان بر سر دوستی و برداری خود هستیم در غیر این صورت مشیء ما تغییر می کند و تا زمانی که کشورهای مختلف با ما تعامل و همزیستی مسالمت آمیز و روابط سیاسی و اقتصادی مناسب داشته  باشند، ما نیز بر سر دوستی و برداری خواهیم ایستاد.

وی تلاش رسانه ای دشمن را نشانه ای مبرهن از شکست آنها از ایران اسلامی در فضای حقیقی بیان و اضافه کرد: بر همین اساس دشمن فضای مجازی را برای مقابله با ایران اسلامی انتخاب کرده است تا جوانان را از اسلام، تاریخ، نظام دور کند اما در این حوزه نیز شکست خورده است و این شکست ها همچنان ادامه دارد.

سردار سلامی اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی با بی اعتنایی به هیاهوهای رسانه ای، به خوبی پاسخ دادند و عده قلیلی هم که فریب خورده اند، به زودی واقعیت های موجود را در خواهند یافت و باید این افراد توجه کنند که امریکای جهانخوار که وارد امور داخلی جمهوری اسلامی ایران شده است و دارو و غذا را برای مردم ما تحریم کرده و جهان را وادار به تحریم ما کرده اند، به هیچ عنوان برای آزادگی مردم ایران نمی اندیشد و نوامیس ما برای آنها مهم نیست.

وی به تجربه سال های قبل از انقلاب مردم ایران از حضور آمریکا اشاره کرد و افزود: فقر، ابتذال اخلاقی، بی حرمتی به نوامیس و هتک حرمت ارمغان آمریکا به ایران بوده است و مردم با بصیرت و جوانان آگاه کشور ممکن نیست به این کشور استکباری اجازه خودنمایی دهند.

سردار سلامی جمهوری اسلامی را مایه عزت و صلابت مردم ایران دانست و اظهار داشت: ما طی سال های پس از انقلاب اسلامی از جریان تکفیری نفوذ منطقه ای، از تحریم ها به پیشرفت صنعتی و اقتصادی، از تهاجم فرهنگی به ثبات رسیده ایم و امروز مردم ما بر ایمان و استقامت انقلابی خود در دفاع از ارزش های والای اسلامی خود به پا می خیزند.

وی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه ای از قدرت رسیده است که سرشاخه های آن در جهان نمایان است، یادآور شد: در حال حاضر درون و برون از مرزهای کشور سپاه با تمام توان و قدرت خود توطئه ها را در نطفه خفه می کند و این دستاوردی بس بزرگ به شمار می رود.

سردار سلامی از سپاهیان و رزمندگان حاضر در رزمایش منطقه عمومی ارس به عنوان تجسم آیات الهی قرآن و منطق جهاد الهی برای سعادت مسلمانان یاد کرد که همچون دژ مستحکم امنیت را برای ملت تلامین کرده و خود را سپر بلای امت و زینت ولایت قرار داده اند.

وی گفت: تا وقتی رزمندگان  سپاه خود را به خدا عاریت داده اند هیچ نامحرمی توان و یارای دشمنی با ملت ایران نخواهند داشت و در این شرایط هرگز دشمنان توانایی پای گذاردن در کوچه ها و خیابان های ما را ندارند و در حقیقت شماها در این مسیر شمشیر زده اید و با چشمان  باز از حرمت، نوامیس و جان و مال مردم دفاع کرده اید.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب بارها از سپاه ضربه خورده اند، اضافه کرد: اگر کسی می خواهد سیمای واقعی جوانان ایران را ببیند، باید به رزمندگان جوان سپاهی در رزمایش ارس نگاه کند.

وی ادامه داد: این صف مستحکم نشان دهنده گام های محکم و دل های سرشار از ایمان و قلب های مطمئن و سینه های استوار است که مطیع امر فرماندهی کل قوا و مملو از روح و معنویت بوده و نشانه ای از استقلال، آزادگی و عشق به وطن اسلامی  است.

فرمانده کل سپاه از آذربایجان به عنوان سرزمین عالمان بزرگ و محل حیات و وقار مردمان باغیرت نام برد که همواره محب اهل بیت (ع) بوده و زنان و مردان ولایت مدار آن تا پای جان برای سرزمین خود تلاش کرده اند و این همان سرزمین باکری ها، تجلایی ها و یاغچیان ها است.

رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در منطقه عمومی ارس واقع در شمال استان های آذربایجان‌شرقی و اردبیل آغاز شد.

اخبار برگزیدهسیاسی
شناسه : 296141
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا