برخورد قهری با پزشکان هزینه سنگینی دارد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  وی افزود:این‌گونه رفتارهای خشن با پزشکان پیامدهای منفی را نیز در جامعه اشاعه دهد. امیدوارم حاکمیت در راستای آرامش دوباره‌ کشور برای مطالبات همگان توجه لازم را به عمل بیاورد.

قیامت گفت: مطالبات پزشکان در چارچوب قانون است. یکی از اساسی‌ترین مطالبات ما عدم استفاده از آمبولانس برای جابه‌جایی ماموران است. در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. مردم همیشه در ترافیک برای عبور آمبولانس راه باز می‌کردند، برخی از این موضوع سوءاستفاده کردند. حالا حیثیت و آبروی آمبولانس در میان مردم رفته است. این روزها دیگر کسی برای آمبولانس‌ها را‌ه باز نمی‌کند. اگر واقعا بیماری درون آن باشد، جان می‌دهد. در این میان آبروی وزارت بهداشت هم رفته است.

مدیرعامل بیمارستان ایرانمهر با اشاره به درمان مصدومان در حوادث اخیر بیان کرد: بنده زمان جنگ پزشک بودم. آن زمان سرویس خدمات درمانی از مصدوم سوال نمی‌کرد ایرانی هستی یا عراقی؛ به تمام مصدومان فارغ از ملیت و دین به صورت یکسان خدمات ارائه می‌کردیم.

وی افزود: از منظر ما بیمار، بیمار است. نگاه سیاسی بیمار برای ما مورد توجه نیست. برخوردهای امنیتی در بیمارستان در شأن و شخصیت هیچ‌کس نیست.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 298488
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا