مخالفت انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری با استیضاح وزیر صمت

به گزارش جهان صنعت نیوز:  در نامه «محمدرضا شهیدی» به «محمدباقر قالیباف» آمده است: وزارت صمت ظرف ۵ سال گذشته ۵ وزیر و سرپرست داشته و تغییرات مدام که بعضاً با تغییرات سایر سطوح میانی نیز همراه است، آفت اصلی عدم برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی آن است. جناب آقای دکتر فاطمی امین چندین سال در رده‌های مختلف این وزارتخانه از جمله معاونت وزیر مشغول بکار بوده‌اند و آشنایی کامل با وظایف و مسئولیت‌های وزارتخانه دارند.

در بخش دیگر این نامه آمده است: مدیران منصوب ایشان دارای انگیزه کافی برای حل مشکلات هستند و طی یک سال گذشته با وظایف خود آشنا شده‌اند و اقدامات کاملاً مؤثر در این خصوص انجام داده و رشد صنعت ظرف یک سال گذشته در مقایسه با سایر بخش‌های اقتصادی چشمگیر است.

نامه ادامه یافت: عمده موارد استیضاح مرتبط با موضوعاتی است که ظرف یک سال گذشته ایجاد نشده و در کوتاه‌مدت نیز قابل‌حل نیست و عمده موارد مرتبط با مشکلات ساختاری اقتصاد کلان است. با توجه ‌به موارد مطروحه فوق‌الذکر این تشکل پیشنهاد می‌کند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درنظرگرفتن مصلحت و صرفه و صلاح کشور تصمیم‌گیری کنند. تغییرات پی‌درپی جز خسران و زبان برای مملکت در پی نخواهد داشت.

مخالفت انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری با استیضاح وزیر صمت

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 300058
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا