قالیباف: وزیر صمت از اعتماد مجدد مجلس برای تحقق وعده‌های خود استفاده کند

به گزارش جهان صنعت نیوز:  محمدباقر قالیباف در جریان جلسه علنی امروز مجلس و پس از رای اعتماد مجدد نمایندگان به سیدرضا فاطمی امین به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: ضمن تبریک به آقای فاطمی امین لازم است این نکته را عرض کنم که ان شاءالله این اعتماد مجدد مجلس به ایشان یک فرصتی باشد برای اجرای طرح‌ها و قول‌هایی که داده‌اند تا شاهد تحولی اساسی در این حوزه به نحوی که مردم آن را حس می‌کنند باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: این وزارتخانه یکی از مهمترین وزارتخانه های اقتصادی دولت است که هم در اشتغال و هم در معیشت مردم تاثیر دارد. از سوی دیگر این وزارتخانه در ارزآوری برای کشور نیز بسیار موثر است.

قالیباف در ادامه اظهار کرد: مخصوصا اینکه مردم نباید در تامین کالاهای غیر اساسی خود نیز با مشکل مواجه شوند. اینکه قیمت اقلام غیر اساسی مردم بالا می‌رود در دست این وزارتخانه است. ان شاءالله بتواند با کارهای درست این وضعیت را اصلاح کند. در بحث قانون ساماندهی خودرو نیز با تمام مسیرهایی که طی کرد و تا مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز رفت مجلس پای قانون خود ایستاد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: قانون ساماندهی خودرو هم تحولی در تولید داخل باید رقم بزند و هم در واردات تحولی ایجاد کند. امیدواریم مجموعه دولت و وزیر صمت به این رای اعتماد توجه داشته باشند و در مسیر حل مشکلات مردم با یکدیگر گام برداریم.

اخبار برگزیدهسیاسیصنعت و معدن
شناسه : 300222
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا