xtrim

عرضه گوشت مرغ گرم از طریق سامانه ستکاوا آغاز شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:  جبرییل برادری اظهار داشت: براساس این طرح، روند توزیع از مرغداری های تولیدکننده مرغ زنده براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه سماسط آغاز می شود؛ به این ترتیب هر مرغدار میزان مرغ زنده آماده عرضه به کشتارگاه را به صورت منظم در سامانه مذکور بار گذاری می کند و کشتارگاه های استان تهران نیز میزان مرغ مورد نیاز خود را براساس ظرفیت پروانه خریداری و با رعایت مسائل بهداشتی کالا را به مراکز عمده توزیع ارسال می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون اطلاعات تمام اعضای اتحادیه صنف پرنده و ماهی، فروشگاه های زنجیره ای، اتحادیه های تعاونی مصرف کارکنان، غرف میادین میوه و تره بار در سامانه ستکاوا ثبت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حذف واسطه ها را یکی از مزایای استفاده از این سامانه برشمرد و افزود: تسهیل در دسترسی خریداران گوشت مرغ هماهنگی و اقدامات لازم به واحدهای عرضه صورت می گیرد؛ در این خصوص واحدهای صنفی بدون محدودیت می توانند نسبت به خرید اقدام و کالا را در واحد صنفی دریافت نمایند.

opal

با راه اندازی سامانه ستکاوا (سامانه تامین و توزیع هوشمند کالاهای اساسی) فروشگاه‌های پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های میادین میوه و تره‌بار عضو این سامانه در تهران می‌توانند از عرضه کننده اصلی مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۴۰ هزار تومان را خریداری کنند.

فروشگاه‌های پروتئینی و زنجیره‌ای متقاضی برای عضویت و ثبت‌نام در سامانه ستکاوا می‌توانند به آدرس setkava.com و یا setkava.ir مراجعه کنند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 301404
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *