عرضه ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در مزایده الکترونیک اموال تملیکی

به گزارش جهان صنعت نیوز:  سعید غلامی باغی در این باره گفت: هفتمین مزایده سراسری و الکترونیک سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به شماره ۲۶۲ از تاریخ چهارشنبه یازدهم آبان ماه آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به انبارهای سازمان تا روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه از کالاهایی که عرضه شده است، بازدید کنند.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی مطلوب اصحاب رسانه و استقبال بسیار مناسب از مزایده‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اظهار داشت: بیش از ۱۱۶۲ میلیارد تومان کالا در این مزایده عرضه شده که بخش عمده‌ای از آنها ابزار و تجهیزات و ماشین‌آلات خط تولید و کالاهای مورد نیاز بخش مصرف و تولید جامعه هستند.

به گفته معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، ورود این بخش کالاها به حوزه بازار مصرف و تولید کشور می‌تواند بخشی از نیاز جامعه را برطرف کرده و ابزاری برای کنترل قیمت‌ها در سطح جامعه باشد.

غلامی ادامه داد: رمزگشایی این مزایده در روز یکشنبه بیست و دوم آبان ماه انجام می‌شود و برندگان می‌توانند نتیجه را در تارنمای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به آدرس tamliki.ir یا با مراجع به سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی setadiran.ir از نتیجه این مزایده مطلع شوند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 301696
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا