فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ برخورد با بازیکنان خاطی فوتبال ساحلی

به گزارش جهان صنعت نیوز:  کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال ایران پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای ۲۰۲۲ امارات بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«این دستاورد حاصل تلاش جمعی باشگاه‌ها و تیم ملی و در رأس آن مجموعه فدراسیون فوتبال بوده است و باعث شده بار دیگر توانمندی نخبگان ورزش ایران در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشته شود. اگر چه برخی از بی‌خردان و فرصت‌طلبان قصد داشتند با حضور در اطراف استادیوم محل برگزاری مسابقه، این موفقیت‌ها را کم رنگ جلوه دهند و تمرکز تیم ملی را بر هم بزنند که خوشبختانه موفق نشدند.

بدیهی است، بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که در این خصوص اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت ننموده‌اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.

اعتقاد راسخ داریم، کمیته فوتبال ساحلی در راه رشد و توسعه پایدار فوتبال، در جهت ادامه افتخار آفرینی در عرصه‌های بین‌المللی، مطابق با نقشه راه کشورمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد و موکدا اعلام می‌داریم متعهد هستیم مطابق منافع ملی کشورمان طی مسیر نماییم».

اخبار برگزیدهخواندنیورزشی
شناسه : 302307
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا