شرکت مخابرات: معوقات بازنشستگان طبق موازین قانونی پرداخت خواهد شد

به گزارش جهان صنعت نیوز:   او در این حال تصریح کرده است: هیات‌مدیره پرداخت معوقات بازنشستگان را در دستور کار قرار داده است. «محمدرضا بیدخام» تاکید می‌کند که اموال فروش شرکت مخابرات مانند دیگر موارد همواره در فرآیند قانونی انجام می‌شود.

حال این سوال پیش می‌آید که آیا این مدت، زمان کمی برای بررسی و طی روند قانونی پرداخت معوقات این قشر متوسط و ضعیف جامعه است که هزینه‌های توسعه، نگهداری و بازسازی که از محل فروش اموال تامین می‌شود بر آن تقدم یافته است؟

بیدخام اما در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این ظن صحیح است که مخابرات املاکش را به بخش خصوصی به قیمت ناچیزی فروخته است؟ گفت: من به هیچ‌وجه چنین چیزی را تایید نمی‌کنم. اصولا فروش املاک براساس قوانین و مقررات صورت می‌گیرد و فرآیندی دارد که املاک براساس آن فروخته می‌شود و هزینه آن نیز با توجه به نظرات و مصوبات هیات‌مدیره در بخش‌های مختلف صرف می‌شود. وی ادامه داد: تایید می‌کنم که مخابرات املاک زیادی دارد ولی خرید و فروش آن از طریق فرآیندهای قانونی و حقوقی انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات در پاسخ به این پرسش که گفته شده فروش درصد بالایی از سهام این شرکت به بخش خصولیتی انجام شده، گفت: فروش هر کالایی فرآیند قانونی دارد. حالا هر کسی در مناقصه براساس آن فرآیند قانونی چه حقیقی و چه حقوقی می‌تواند کالا را بخرد. در مورد فروش املاک مخابرات نیز همین‌گونه است و ما مشکلی در این زمینه نداریم؛ فقط رعایت فرآیند قانونی باید در این زمینه انجام شود.

بیدخام با بیان اینکه شرکت مخابرات هر سال بخشی از املاک خود را به فروش می‌گذارد  افزود: ما هر شش ماه فروش داریم اما اینکه چرا از محل فروش این املاک معوقات بازنشستگان پرداخت نمی‌شود به این دلیل است که پرداخت معوقات بازنشستگان مشمول بحث‌های حقوقی و قانونی است که در هیات‌مدیره جریان دارد. در حال حاضر هیات‌مدیره می‌کوشد که این معوقات پرداخت شود.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلان
شناسه : 303256
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا