ایمیدرو آماده ارائه کمک به واحدهای فولادسازی طرح‌های هفتگانه است

به گزارش جهان صنعت نیوز:  از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، «وجیه‌الله جعفری» در جلسه پایش طرح های هفتگانه فولادی که در محل شرکت ملی فولاد ایران برگزار شد، افزود: مدیران و مجریان طرح ها زمان‌بندی لازم را برای تکمیل و راه اندازی در دستورکار خود داشته باشند و بر همین اساس هم ما در ایمیدرو با سطح بندی و اولویت بندی نیازها اقدامات لازم برای کمک و مساعدت به طرح ها را انجام می دهیم.

رئیس هیات عامل ایمیدرو همچنین خاطرنشان‌کرد: مشکلات مالی در همه پروژه ها وجود دارد اما باید مجری، مشاور و پیمانکار به یک اجماع برای تعیین نیازهای مالی خود برسند و ما هم درکنارشان خواهیم بود؛ منوط به اینکه همه چیز به‌صورت مدون و برنامه ریزی شده به ما ارائه شود.

توجه به محیط زیست

وی با تاکید بر اینکه کمبود آب، گاز و برق از مشکلات اساسی کشور است، ادامه‌داد: در حال رایزنی با وزارت نیرو و دیگر دستگاه های مسوول هستیم تا کمترین قطعی انرژی های مذکور به واحدهای معدنی و فولادی تحمیل شود.

جعفری اضافه‌کرد: باید برای استفاده از پساب های شهری برنامه ریزی و تلاش مجدانه داشت تا در این شرایط کم‌آبی تولید در طرح های هفتگانه دچار مشکل نشود.

وی اظهار داشت: استفاده از پساب علاوه بر اینکه یک برنامه در راستای مسوولیت های اجتماعی و حفاظت از محیط زیست است، موجب استفاده بهینه از منابع آبی کشور نیز خواهد شد.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 309090
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا