قیمت هایما در بورس چقدر آب می‌خورد؟

به گزارش جهان صنعت نیوز: در نخستین نوبت عرضه های امروز در تالار خودرو، ۵۰ هایما S5 قرمز ونیزی با قیمت پایه ۷۲۰ میلیون تومان روی تابلو رفت. در نهایت برای هایما S5 قرمز ونیزی ۱۱ تقاضا شکل گرفت که بدون رقابت و با همان قیمت پایه فروخته شد. تحویل خودروی مزبور به صورت سلف و سه ماهه در تاریخ ۶ اسفند خواهد بود.

در عرضه دوم تالار خودرو، ۴۰۰ دستگاه خودروی هایما S7 سفید با قیمت پایه ۸۱۰ میلیون تومان روی تابلو رفت. در نهایت ۴۴۸ دستگاه تقاضا برای آن شکل گرفت که در پایان با لحاظ رقابت ۰.۷۱ درصدی با قیمت میانگین ۸۱۵.۷ میلیون تومان فروخته شد. کمترین قیمت مچ شده ۸۱۵.۵ میلیون تومان به ثبت رسید. تحویل خودروی مزبور به صورت سلف و سه ماهه در تاریخ ۶ اسفند خواهد بود.

در عرضه سوم  ۲۰۰ دستگاه هایما S5 سفید با قیمت پایه ۷۰۵.۵میلیون تومان روی تابلو رفت.در نهایت اینکه ۲۷۴ دستگاه برای آن تقاضا شکل گرفت که با لحاظ ۲.۲۱ درصد رقابت به قیمت هر دستگاه ۷۲۱ میلیون  تومان به فروش رفت. کمترین قیمت مچ شده ۷۲۰.۵ ثبت شد.

در عرضه چهارم امروز تالار خودرو، ۵۰ دستگاه هایما S5 نقره‌ای تیتانیوم با قیمت پایه ۷۲۰ میلیون تومان روی تابلو رفت. در نهایت ۴۶ دستگاه تقاضا برای عرضه مزبور شکل گرفت که با همان قیمت پایه فروخته شد. مابقی عرضه به صورت مچینگ عرضه می‌شود. همچنین عرضه کننده می‌تواند از ۵ بعدازظهر امروز تا ۹ صبح فردا عرضه مزبور را از مچینگ خارج کند.

در عرضه پایانی در تالار خودرو ۲۰۰ دستگاه با قیمت پایه هر دستگاه ۸۳۳.۵ میلیون تومان روی تابلو رفت. ۲۲۸ دستگاه تقاضا برای عرضه مزبور شکل گرفت که در نهایت با لحاظ رقابت ۰.۱۴ درصدی با قیمت میانگین ۸۳۴.۶ میلیون تومان فروخته شد. کمترین قیمت مچ شده برای عرضه مزبور ۸۳۴.۵ میلیون تومان بود.

زمان تحویل خودرو

تحویل خودروی مزبور به صورت سلف و سه ماهه در تاریخ ۶ اسفند خواهد بود و با موعد تحویل ۹۰ روزه به دست خریداران می‌رسند.در نهایت ۴۶ دستگاه تقاضا برای عرضه مزبور شکل گرفت که با همان قیمت پایه فروخته شد.

مابقی عرضه به صورت مچینگ عرضه می شود. همچنین عرضه کننده می‌تواند از ۵ بعدازظهر امروز تا ۹ صبح فردا عرضه مزبور را از مچینگ خارج کند.

در این طرح هایما اس ۵ با قیمت پایه ۷۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، هایما اس ۵ سفارشی با قیمت ۷۲۰ میلیون، هایما اس ۷ با قیمت ۸۱۰ میلیون و هایما اس ۷ سفارشی با قیمت ۸۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. مشتریان علاوه بر قیمت پایه، بایستی ۱۳ درصد قیمت خودرو را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده و همچنین ۴ میلیون و ۲۳۴ هزارتومان را در قالب سایر هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری پرداخت کنند.

در این طرح نیز هر کد ملی تنها روی یک کد عرضه شده قابل استفاده است. افرادی که در عرضه قبلی توانستند خودرو خریداری کنند نیز در این طرح امکان ثبت سفارش ندارند. به علاوه داشتن شرایط سنی ۱۸ سال تمام به عنوان دیگر محدودیت این طرح معرفی شده است. به علاوه مشتریان باید مبلغ معامله در بورس را حداکثر تا پایان مهلت مجاز پرداخت کنند.

متقاضیان برای ادامه خرید محصول و ثبت نام در طرح فروش ایران خودرو در بورس کالا آذر ۱۴۰۱ باید به سایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و یک پروفایل شخصی را ایجاد و آن را تکمیل کنند. همچنین مشتریان پس از دریافت پیامکی مبنی بر تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی باید یکی از نمایندگی‌های مجاز و بیمه‌گر مورد نظر خود را از سایت انتخاب کرده و وجه هزینه‌ها را نیز واریز کنند.

گفتنی است اگر هزینه‌های این طرح حداکثر تا ۵ روز تقویمی بعد از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) پرداخت نشود، زمان تحویل خودرو به نسبت زمان تاخیر مشتری در واریز وجوه تکمیلی تغییر پیدا می‌کند.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانبانک و بیمهپیشنهاد ویژه
شناسه : 309265
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا