فعلا گزینه‌ای برای وزارت راه‌ و شهرسازی معرفی نشده‌ است

به گزارش جهان صنعت نیوز:   یک هفته از موافقت با استعفای «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی می‌گذرد و در حالی که گمانه‌زنی‌ها مبنی بر معرفی «مهرداد بذرپاش» به عنوان وزیر جدید بود اما تا به امروز خبری از معرفی وزیر جدید راه و شهرسازی نیست. بی‌تکلیفی در تعیین وزیر راه و شهرسازی در شرایطی است که هنوز اقدامی در مهمترین وعده رییس‌جمهوری در دوره انتخابات یعنی ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال عمر دولت سیزدهم انجامی نشده‌است. 

«محمدرضا رضایی کوچی» رییس کمیسیون عمران مجلس درباره تعیین تکلیف متصدی وزارت راه و‌شهرسازی اظهار داشت: تا به امروز هیچ گزینه‌ای برای جایگزین رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی به مجلس معرفی نشده‌ است، هرچند نام نفراتی در رسانه‌ها منتشر شد اما این گزینه‌های به مجلس معرفی نشده‌اند و در این باره خبری نداریم.

وی درباره سرنوشت تفکیک وزارت راه و شهرسازی و اینکه آیا هنوز طرح تفکیک در دستور کار قرار دارد، گفت: مجلس به اجرای تفکیک وزارت راه از وزارت شهرسازی اصرار دارد و این موضوع در دستور کار مجلس خارج نشده‌ چراکه بسیاری از مشکلات دو حوزه مسکن و حمل و نقل و راه با تفکیک قابل حل و مرتفع شدن است.

رییس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: نظر دولت هم درباره تفکیک وزارت راه و شهرسازی تغییری نکرده و موافق تفکیک بوده و با همکاری مجلس در حال تعیین راهکارهای اجرایی تفکیک است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانمسکن
شناسه : 309429
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا