دانشگاه صنعتی اصفهان تعطیل شد

به گزارش جهان صنعت نیوز: در اطلاعیه هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن اعلام تعطیلی دانشگاه و عزای عمومی در روز بیستم آذر، این مصیبت تلخ و اندوه بار به خانواده زنده یاد مرادی و جامعه دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان تسلیت گفته شده است.


هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام کرد: ضایعه درگذشت جوان برومند، عضو خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان، سرباز عزیز وطن در سنگر علم و دانش، آقای حسین مرادی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد شیمی در حادثه آتش‌سوزی آزمایشگاه دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان را در شوک و ماتم فرو برده است، داغی بس بزرگ و مصیبتی تلخ است که ثمره حیات علمی دانشگاه، در حین انجام خدمت مقدس علمی، جان عزیزش را از دست بدهد.

همچنین هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان تاکید کرد: این اطمینان را به جامعه دانشگاهی می‌دهیم، بر حسب وظیفه و دستور موکد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از هیچ کوششی برای بررسی دقیق موضوع و اعلام گزارش کاملی از این ضایعه توسط مراجع ذیصلاح دریغ نورزیم.

شامگاه شنبه ۱۹ آذر بر اثر حادثه آتش سوزی در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر مصدوم شد.

حسین مرادی از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان که نیروی خدمت امریه دانشکده شیمی دانشگاه بود، بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

دانشگاه صنعتی اصفهان با حدود ۱۰ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیات علمی در شمال کلانشهر اصفهان و یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است.

اخبار برگزیده
شناسه : 313195
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا