xtrim
دکتر علی عسکری در نشست هم انديشي روابط عمومی های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

روابط عمومی ها برای امید آفرینی، آرامش بخشی، اقناع جامعه هدف و ایجاد فضای مطلوب،اهتمام جدی داشته باشند

به گزارش جهان صنعت نیوز: به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهمان ویژه این نشست صمیمی، دکتر علی‌عسکری بود؛نشستی که در آن، مدیرعامل شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس از اهمیت و جایگاه ممتاز روابط عمومی‌ها در جریان سازی خبری، امیدآفرینی و معرفی توانمندی‌های بی‌نظیر ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه “صنعت ارزش آفرین پتروشیمی” سخن گفت.

*نمایش تلاش جهادی با روابط عمومی پویا و خلاق *

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات واحدهای روابط عمومی هلدینگ و جایگاه آنها در نمایش تلاش‌های جهادی مدیران و پرسنل شاغل در صنعت پتروشیمی گفت: روابط عمومی‌ها باید با خلاقیت، پویایی و داشتن ابتکار عمل، همواره در گردونه رقابت‌ها و پیکارهای رسانه‌ای باقی بمانند.

دکتر علی عسکری گفت: یک روابط‌عمومی کارآمد، باید با نگاه عالمانه و ظریف، خالق یک فضای متفاوت، دلپسند،متبوع و مطلوب باشد و آن را به تصویر بکشد.

opal

وی افزود: روابط عمومی یک هنر و پیکار ارتباطی و انسانی است که باید با زبان هنر روایتگر موفقیت‌ها و دستاوردها باشد.
مدیرعامل شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس با اشاره به برنامه‌ها و تلاش‌های مغرضانه رسانه‌های معاند با هدف ناامید کردن مردم گفت: این هنر روابط عمومی است که با انتشار گسترده موفقیت‌ها و تلاش‌های خالصانه، هرروز اخبار و تصاویر امیدبخش را تولید کند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچنین گفت:برگزاری تورهای علمی با حضور دانش آموزان،دانشجویان و صاحبنظران، باعث آشنایی بیشتر آنان با خدمات،اقدامات و فعالیت های چشمگیر پرچمداران صنعت پتروشیمی می شود.

*ضرورت تعامل راهبردی و دوسویه با رسانه های متعهد و حرفه ای، جریان سازی خبری و استفاده از ظرفیت های غنی فرهنگی اقوام*

در این نشست، دکـتر عظیــمی مدیـر بـرند، مسئـولیت اجتمـاعی و روابط عمـومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیـج فـارس گفت: تعامل دوسویه با رسانه‌های متعهد و حرفه‌ای، رصد و پایش اثربخشی اقدامات فرهنگی و رویداد ها از جمله جشنواره ها و نمایشگاه ها، جریان سازی خبری، تبدیل شدن روابط عمومی ها به مرجع رسانه‌ای و تولید آثار موسیقی و تولیدی فاخر و ماندگار از مهمترین سیاست ها و اولویت های راهبردی دوره جدید فعالیت این مدیریت است.
وی با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی به عنوان یک “التزام اخلاقی و اجتماعی” برای هلدینگ خلیج فارس گفت:محور فعالیت‌های این حوزه، پاسخ به نیازهای جامعه محلی و رضایتمندی آنهاست و می طلبد واحدهای روابط عمومی با گسترش ارتباطات و رفتن به دل مردم،به نیازها و دغدغه هایشان، پاسخی در خور شأن بدهند.

وی افزود: واحدهای روابط عمومی شرکت های تابعه باید در برگزاری همه رویدادها، همایش ها و نمایشگاه ها و تولید محصولات رسانه ای از جمله کلیپ ها و تیزرها، توجه ویژه ای به “استعدادهای محلی” و “ظرفیت های غنی اقوام مختلف” داشته باشند.

مدیـر بـرند، مسئـولیت اجتمـاعی و روابط عمـومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیـج فـارس افزود: واحدهای روابط عمومی، محور جریان سازی فرهنگی و پیشران اقدامات فرهنگی ماندگار هستند و رعایت ضوابط فرم و محتوا برای اثربخشی اقدامات این واحدها ضروری است.

دکترعظیمی با اشاره به افتتاح چندین طرح مهم و همایش و نمایشگاه در آینده نزدیک گفت: مستندسازی و طراحی پیوست رسانه‌‎ای برای این طرح‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

در نشست یکروزه هم اندیشی رؤسای روابط عمومی های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت کنندگان درباره مهمترین سیاست ها ، راهبردها و اقدامات حرفه ای در حوزه های برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی به ویژه پررنگ بودن نقش اقشار مختلف مردم در پیکارهای رسانه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اقتصاد کلان
شناسه : 314628
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *