شهردار فردیس خبر داد:

آغازعملیات اجرایی بازسازی و توسعه بوستان وحدت

شهردار فردیس از آغاز عملیات اجرایی پروژه بازسازی و توسعه بوستان وحدت با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال خبر داد و گفت: مساحت این پروژه حدودا 10 هزار متر مربع است.

به گزارش جهان صنعت نیوز: به نقل از روابط عمومی شهرداری فردیس،محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه احداث و توسعه بوستان وحدت آغاز شده است، اظهار کرد: مساحت این پروژه ۱۰ هزار متر مربع خواهد بود.

وی افزود: احداث یک ایستگاه دوچرخه، بوفه، پیاده راه، زمین بازی کودکان، فضای سبز، نصب لوازم تندرستی، زیباسازی مسیر، نورپردازی و… در پروژه توسعه بوستان وحدت دیده شده است.

شهردار فردیس با بیان اینکه تجهیزات فاز اول بوستان وحدت از جمله ایستگاه دوچرخه سواری، زمین بازی چند منظوره، کفپوش ها، سرویس های بهداشتی و … در این پروژه بازسازی می شود، ادامه داد: اعتبار پروژه احداث و توسعه بوستان وحدت حدودا ۶۳ میلیارد ریال خواهد بود.

احمدی نژاد با اشاره به اهمیت جلب رضایتمندی شهروندان برای مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: فضایی که قرار است فاز دوم بوستان وحدت در آن احداث شود، به دلیل رها شدگی به محل تخلیه نخاله های ساختمانی و فضای مرده شهری تبدیل شده بود که همکارانم در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری تلاش می کنند تا با نظارت بیشتر بر عملکرد پیمانکار و تسریع در روند اجرایی پروژه، این پروژه را برای بهره برداری آماده کنند.

عمومی
شناسه : 317293
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا