شهردار چهارباغ در دیدار انجمن روابط عمومی های استان البرز :

روز فرهنگی چهارباغ، یک رویداد مهم تاریخی است

در نشست شهردار چهارباغ ورئیس و اعضای انجمن روابط عمومی استان البرز که با محوریت روز فرهنگی چهارباغ در شهرداری این شهر برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری بین انجمن روابط عمومی استان و شهرداری چهار باغ امضا شد.در این نشست همچنین پیرامون اهداف روابط عمومی حرفه ای و استفاده از ظرفیت های انجمن روابط عمومی در راستای برگزاری روز فرهنگی چهار باغ بحث و تبادل نظر شد .

به گزارش جهان صنعت نیوز: شهردار چهارباغ ضمن قدردانی از حضور اعضای هیئت رئیسه انجمن روابط عمومی استان البرز در سخنانی گفت : استفاده از ظرفیت های روابط عمومی اثرات مثبت و ارزشمندی برای همه ادارات داشته و هوشمندی و بهره گیری از دانش این حوزه که روز به روز در حال توسعه است می تواند موجب تعالی هر اداره ،سازمان یا شرکت شود .

سید جعفر موسوی افزود : خوشبختانه این قابلیت در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری چهارباغ وجود دارد و توانسته وظایف خود را در حوزه اطلاع رسانی و مدیریت فضای مجازی و تعامل با اصحاب رسانه به خوبی انجام دهند .

وی با اشاره به اینکه ما در سال جاری یک رویداد مهم تاریخی به نام روز فرهنگی چهارباغ، را رقم خواهیم زد ،ادامه داد: در خواست دارم انجمن روابط عمومی همه پیشنهادهایش را در نشستی که با اعضای کارگروه برگزار می گردد مطرح کند تا تصویب و مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار چهارباغ از برگزاری یک نمایشگاه بزرگ گردشگری در روز فرهنگی چهار باغ خبر داد و گفت: عمده فعالیت این نمایشگاه در حوزه نمایش توانمندی های این شهر در تولید گل و گیاه است.

موسوی با بیان اینکه شهر چهارباغ به عنوان سومین شهر استان البرز صاحب روز فرهنگی است که باید با برنامه ریزی دقیق، بیاد ماندنی ترین برنامه ها را در این شهر بر گزار نماید.،خاطرنشان کرد: ۱۲ اسفند ماه،سه روز قبل از آغاز هفته منابع طبیعی، به‌عنوان روز فرهنگی شهر چهارباغ با نماد فرهنگی گل پامچال تعیین شده و همایش روز فرهنگی چهارباغ در پنجشنبه ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد. به گفته موسوی ؛ چهار باغ سالانه بیش از ۱۲ میلیون گلدان تولید می نماید که بخشی از آن صادر هم می شود .

در خاتمه این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین انجمن روابط عمومی ایران در استان البرز و شهرداری چهار باغ رد و بدل شد.پیش از سخنان شهردار چهارباغ ،رئیس انجمن روابط عمومی های استان البرزدر سخنانی گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری چهارباغ توانسته تمام اصول حرفه ای روابط عمومی را برای بیان اقدامات شهرداری و حتی شهرستان به کار گیرد که این‌ نشانه تعامل خوب شهردار، شورا و مدیران با ایشان است.

رضا جهانشاهلو با تبریک نامگذاری یک روز به عنوان‌ روز فرهنگی چهارباغ و تدبیر شهردار چهارباغ برای برگزاری این رویداد با همه توان در سال جاری را یکی از برنامه های خوب در استان البرز بیان و خاطرنشان کرد: ما در انجمن این آمادگی را داریم که در تمام حوزه ها برای بهتر شدن این برنامه با شهرداری همراهی و هماهنگی لازم را داشته باشیم.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 318335
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا