مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

شبکه شاد تنها بستر مجاز تدریس غیرحضوری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در بخشنامه‌ای به مدارس تاکید شد برای آموزش مجازی، فقط از بستر شبکه شاد استفاده شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محمدرضا ابراهیمی با اشاره به آموزش مجازی دانش آموزان در شرایط جوی نامساعد گفت: متاسفانه این روز‌ها با پدیده سرما و آلودگی هوا مواجه و باتوجه به تعطیلی‌های مکرر ناچار به ادامه فرآیند تدریس به شکل مجازی شده ایم.

او یادآور شد: با توجه به تجربه آموزش غیرحضوری در دوران همه گیری کرونا، تلاش ما بر این است که فرآیند آموزش دچار مشکل و تعطیلی نشود هرچند که کلاس‌های آنلاین، علاوه بر سود، ضرر‌هایی نیز دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه شبکه شاد تنها بستر مجاز تدریس غیرحضوری است اضافه کرد: شبکه شاد درسه سال گذشته ارتقا یافته و مشکلات آن رفع شده است.

ابراهیمی در مورد مخاطرات حضور دانش آموزان ابتدایی در فضای مجازی گفت: با توجه به اینکه بیشتر تعطیلی‌ها برای دانش‌آموزان ابتدایی است و حضور آن‌ها در فضای مجازی بدون نظارت والدین مخاطراتی دارد و ممکن است برخی دانش‌آموزان گوشی تلفن همراه مجزا نداشته باشند، مقرر شد آموزش آنلاین نداشته باشیم و معلمان تدریس مبحث همان روز را آماده کنند و در گروه شاد کلاس قرار دهند تا دانش‌آموزان در طول روز از آن استفاده کنند.

او ادامه داد: دانش‌آموز محتوا را تماشا می‌کند و اگر تکلیفی مشخص شده باشد، برای معلم ارسال می‌کند تا بازخوردگیری شود.

 

 

عمومی
شناسه : 319700
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا