کرونا در مازندران جان گرفت

شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و۱۷ بیمار کرونایی مرخص شدند.
مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به۳۵ نفر رسید که از این تعداد ۳ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
در این مدت موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: کاهش بیماران بدحال کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۲ نفر ترخیص شدند.
دکتر فرهاد غلامی با اشاره به ثبت بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۲۱ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته تاکید کردند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: افزایش بیماران کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه به ثبت رسید، گفت: در این مدت ۵ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.
دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی با بیان اینکه اکنون ۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی نیزیک بیمار کرونایی بستری است.
او همچنین گفت: شبانه روز گذشته، موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشد.

 

عمومی
شناسه : 320403
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا