یک نماینده مجلس؛

تکلیف غرب با برجام مشخص نیست

در حال حاضر شرایط دسترسی اروپا به انرژی روسیه محدود شده است و ایران با توجه به ذخایر نفت و گاز می تواند گزینه مناسبی برای تامین انرژی باشد از این رو سران اروپا علاقه مند به مذاکره با ایران هستند.

به گزارش جهان صنعت نیوز اینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: از طرف دیگر اروپایی ها در چند ماه اخیر تلاش گسترده ای برای تضعیف نظام اسلامی به کار بست و بسیاری از ایرانی های خارج از کشور را ترغیب کرد اکنون برای اینکه این افراد سرخورده نشوند سران کشورهای غربی در رسانه ها از عدم احتیاج به مذاکره و ادامه برجام سخن می گویند اما در واقعیت ایران یکی از بازیگران اصلی رفع احتیاجات انرژی اروپا است و نمی تواند ایران را نادیده بگیرد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: غربی ها تلاش می کنند در پسِ‌پرده، علاقه‌مندی خود را به مذاکرات نشان دهند و در جلسات مربوط به مذاکرات هم شرکت کنند اما از سوی دیگر می خواهند طرفداران براندازشان سرخورده نشوند، از این رو با مصاحبه های  واهی آنها را همچنان امیدوار نگه می دارند. رویکرد و استاندارد دوگانه غربی ها بار دیگر نمایان شده، آنها نمی توانند نقش خود در برجام را واضح تعریف کنند زیرا با گذر زمان ادعاهای واهی شان عیان می شود./خانه ملت

 

عمومی
شناسه : 320698
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا