وزارت بهداشت؛

در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳ بیمار جدید کرونایی شناسایی شد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۸۳ بیمار جدید و جان باختن ۳ بیمار دیگر بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش جهان صنعت نیوز:  از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۳۵۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۳۳۸ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۸۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۷۷۷ دُز رسیده است.


بر اساس این گزارش، در شبانه روز گذشته ۹ هزار و ۱۸۹ دُز واکسن کرکنا در کشور تزریق شده است؛ از دیروز تا امروز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۶۲۴ نفر رسید و در طول ۲۴ ساعت گذشته سه نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۹۹ نفر رسید.

تاکنون ۷ میلیون ۳۳۶ هزار و ۳۲۴ نفر از بیماران، بهبودیافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند؛ ۱۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر هیچ شهرستان در وضعیت قرمز نیست و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی، ۶۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۸۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

عمومی
شناسه : 320790
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا