مدیرکل هواشناسی البرز خبر داد؛

البرز یخبندان می‌شود

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: با خروج سامانه بارشی، مه آلودگی، روند کاهش دما و یخبندان و لغزندگی سطح جاده‌های برای استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، آرش بهاروند احمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی طی امروز در منطقه البرز مرکزی است، بنابراین امروز آسمان ابری و مه آلود، بارش خفیف و پراکنده باران و برف، در ارتفاعات بارش برف و مه آلودگی پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: با خروج سامانه بارشی از امشب مه آلودگی، روند کاهش دما و یخبندان و لغزندگی سطح جاده و وزش باد نسبتاً شدید برای دو روز آینده در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز ابری همراه با مه، بارش پراکنده، یخبندان، وزش باد و به تدریج کاهش ابر است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۷ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا صفر درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز کمی تا نیمه‌ابری همراه با مه و یخبندان صبحگاهی و وزش باد شدید است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱- درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

 

 

عمومی
شناسه : 320949
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا