عضو هیات‌مدیره شرکت محصولات کاغذی لطیف مطرح کرد؛

شفافیت ساختاری با استفاده از ابزارهای بورس کالا

عضو هیات‌مدیره شرکت محصولات کاغذی لطیف، شرایط موجود و مناسب شرکت را ماحصل تفکر سیستمی و حرکت در جهت کارایی و ایجاد شفافیت ساختاری با استفاده از ابزارهای عرضه در بورس کالا در این شرکت دانست.

به گزارش جهان صنعت نیوز: به نقل از روابط عمومی شرکت محصولات کاغذی لطیف، محمدرضا عاشری با اشاره به عرضه حدود ۱۴۸۸۷ هزار تن تیشو‌ در بورس کالا و تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه در نه ماهه سال جاری تاکید کرد که تمام همت شرکت در افزایش شفافیت در همه سطوح -چه در فروش محصول و چه در خرید مواد اولیه- است.

عضو موظف هیات‌مدیره شرکت محصولات کاغذی لطیف، موفقیت‌های چشمگیر این شرکت را ماحصل حرکت بر مدار شفافیت از طریق هدفگذاری در عرضه منظم تیشو از طریق بورس کالا و تنظیم بازار، ارتباط مستقیم با خریداران و توزیع عادلانه محصول، عرضه نقدی در راستای جلوگیری از مطالبات مشکوک‌الوصول عنوان کرد. عاشری همچنین با اعلام برگزاری ۲۷ مناقصه عمومی جهت تامین مواد اولیه و ۶ مزایده از ابتدای سال تاکنون، شفافیت خرید مواد اولیه را عاملی موثر در جهت کاهش هزینه‌های جاری شرکت دانست و رشد سود خالص این شرکت طی ماه‌های گذشته را از نشانه‌های بهداشت مالی آن ذکر کرد.

بورس
شناسه : 322733
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا