تخریب یک منزل مسکونی در جریان بارندگی یک فوتی برجا گذاشت

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به بارش باران در این استان گفت: تخریب یک باب منزل مسکونی در جریان بارندگی در شهرستان منوجان یک فوتی برجا گذاشت.

به گزارش جهان صنعت نیوز، محمد امیرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بلافاصله پس از اعلام صبح امروز (چهارشنبه) نیروی انتظامی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، تیم شعبه شهرستان منوجان به صحنه حادثه اعزام شد.


وی اظهار داشت: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر از ساعت ۷:۳۰ امروز عملیات امدادرسانی به این فرد را آغاز کردند و در نهایت این فوتی با همکاری عوامل حاضر در صحنه در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از زیر آوار رهاسازی و تحویل عوامل مربوطه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه آبگرفتگی منزل مسکونی نداشته ایم عنوان کرد: اما به صورت موردی کپرهایی در حاشیه روستاهای شهرستان های کهنوج، قلعه گنج، منوجان و رودبار جنوب دچار آبگرفتگی شدند که با حضور تیم های عملیاتی هلال احمر ارزیابی و توزیع نایلون به ساکنان آنها صورت گرفت.

بارش باران و برف از روز گذشته در نقاط مختلف استان کرمان گزارش شده است که در بیشتر شهرها با آبگرفتگی معابر نیز همراه بوده است.

عمومی
شناسه : 322772
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا