دستگیری سارقان ۱۰۰ میلیاردی

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سارقانی که در یک فقره اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گزارش جهان صنعت نیوز، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز در این خصوص بیان داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه توسط اشخاصی ناشناس از یکی از شهروندان فردیسی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مال باخته حین ورود به منزل توسط اشخاصی ناشناس با تهدید سلاح سرد و گرم کیف و لوازم شخصی اش به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله پس از دریافت پرونده کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی رد پای یکی از دوستان مال باخته را در وقوع سرقت مشاهده و با تحت نظر قرار دادن تحرکات این شخص شبکه ایجاد شده توسط وی برای انجام سرقت راشناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه مأموران با هماهنگی مرجع قضائی ۴ سارق و ۶ مالخر اموال مسروقه را در خصوص این سرقت دستگیر کردند.

سردار محمدیان با بیان اینکه ارزش لوازم مسروقه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: بحمدالله امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده است که سخت ترین پرونده های سرقت و کلاهبرداری را در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه می رساند.

اجتماعی و فرهنگی
شناسه : 324564
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا