در جریان عرضه اولیه؛

سهام صنایع فروآلیاژ ایران کشف قیمت شد

در جریان عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام صنایع فروآلیاژ ایران در دو مرحله و به روش ترکیبی، هر سهم این شرکت ۴۴۴۲۸ ریال کشف قیمت شد.

به گزارش جهان صنعت نیوز: در جریان عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام صنایع فروآلیاژ ایران به عنوان چهاردهمین شرکت جدید سال، روز گذشته در نهایت هر سهم “فروژ” ۴۴۴۲۸ ریال کشف قیمت شد.

این عرضه شامل ۱۱۰ میلیون سهام این شرکت بود که در مرحله اول ۵ درصد با حداکثر سهمیه ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه شد که ۴۳ صندوق قادر به خرید این سهم شدند.

در مرحله دوم ۵ درصد دیگر با حداکثر سهمیه ۱۱۰ سهمی به سهامداران حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت کشف شده عرضه شد که با مشارکت ۶۷۱ هزار و ۵۲۵ حقیقی و ۹۲۷ حقوقی به هر کد ۹۶ سهم تخصیص یافت.

گفتنی است مشاور این عرضه کارگزاری نهایت نگر، متعهد خرید شرکت تأمین سرمایه کاردان و بازارگردان صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی دارا داریوش بودند.

همچنین در روز عرضه اولیه به کد معاملاتی سرمایه‌گذاران اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی به تعداد نماد تخصیص داده شده، اوراق اختیار فروش تبعی نیز داده می‌شود.

بر اسا ساین گزارش، شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران در حالی دیروز با عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام و کشف قیمت ۴۴۴۲۸ ریالی وارد بازار سهام شد که امروز(چهارشنبه) دارای محدودیت حجمی  ۱۰ هزار سهمی (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) است. علاوه بر این بازارگردانی “فروژ” از شنبه آینده توسط صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی دارا داریوش، شروع خواهد شد.

بورس
شناسه : 324735
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا