هوش مصنوعی قیمت بیت کوین را پیش بینی کرد

پس از اینکه OpenAI ابزار هوش مصنوعی مبتنی بر متن (AI) ChatGPT خود را ارائه کرد، اخیراً به دلیل توانایی آن در ایجاد پاسخ‌هایی به پرسش‌های کاربران بسیار نزدیک به پرسش‌های یک انسان واقعی، که طیف گسترده‌ای از موضوعات را پوشش می‌دهد، مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش جهان صنعت نیوز؛ در واقع، جستجوهای جهانی گوگل شامل کلمه کلیدی “ChatGPT” در ژانویه افزایش یافته است و چین به عنوان منطقه ای با بیشترین علاقه جستجو در این پلت فرم رتبه بندی شده است، در حالی که ایالات متحده در میان کشورهایی نیست که تقاضای افزایش یافته را ثبت کرده است.


یکی از کارهایی که ChatGPT ممکن است در آن بسیار مفید باشد، جمع آوری و ارائه پیش بینی های احتمالی محدوده حرکت قیمت دارایی های دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین (BTC) است.

با در نظر گرفتن این موضوع، فینبولد از چت ربات ChatGPT خواسته است تا با استفاده از شاخص هایی مانند داده های تاریخی، الگوهای نمودار قیمت و سنج های تحلیل تکنیکال (TA) انتظارات مربوط به حرکت قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ و در پایان آن را به اشتراک بگذارد.

ChatGPT چه گفت؟

جالب اینجاست که ChatGPT اعتراف کرد که «پیش‌بینی قیمت دقیق بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ غیرممکن است، زیرا بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است». گفته می‌شود، با استناد به داده‌های تاریخی، نمودارها و سنج‌ها، انتظارات صعودی از بیت‌کوین را ارائه کرد: با این حال، بر اساس الگوهای نمودار، سنج ها و داده های قبلی موجود، این احتمال وجود دارد که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ در محدوده ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار معامله شود.

جالب توجه است که پیش‌بینی‌های پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی با پیش‌بینی‌های علاقه‌مندان به بیت‌کوین مطابقت دارد که معتقدند دارایی شاخص مالی غیرمتمرکز (DeFi) به خوبی در مسیر پذیرش گسترده‌تر و افزایش قیمت در سال ۲۰۲۳ است.

وقتی صحبت از پیش‌بینی‌های بلندمدت می‌شود، یعنی تا سال ۲۰۳۰، ChatGPT با استناد به نوسانات بالای بازار و مقررات دولتی، اعداد خاصی را ارائه نکرد، اما اذعان کرد که «بیت‌کوین احتمالاً پذیرفته‌تر خواهد شد و ارزش آن همچنان افزایش خواهد یافت. ”/ خبر آنلاین

ارز دیجیتال
شناسه : 325092
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا