پیش‌بینی آب‌وهوای تهران برای روزهای آینده

 بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، احتمال بارش پراکنده و خفیف برف در ارتفاعات بالادست شرق استان از عصر فردا شنبه اول بهمن وجود دارد و در صورت عدم کنترل و مهار کانون های تولید و انتشار آلاینده، افزایش آلودگی و کاهش کیفیت هوا طی پنج روز آینده برای استان پیش بینی می شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بررسی نقشه های هواشناسی، تصاویر ماهواره ای و خروجی مدل های پیش یابی عددی، طی پنج روز آینده جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد، یخبندان شبانه در سطح استان، سوزباد و پدیده مه در ارتفاعات و نیز انباشت آلاینده های جوی و در صورت عدم کنترل و مهار کانون های تولید و انتشار آلاینده ها، افزایش آلودگی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات پر تردد در مناطق شهری، پر جمعیت و صنعتی پیش بینی می شود.

در بازه زمانی عصر شنبه تا صبح یکشنبه در ارتفاعات بالادست شرق استان احتمال بارش پراکنده و خفیف برف و در دیگر نقاط افزایش ابر مورد نظر است.

در نوار غربی و نواحی جنوب غربی استان، از عصر شنبه تا دوشنبه در بعضی ساعات وزش باد پیش بینی می شود. تا یکشنبه شاهد روند کاهش تدریجی دما (۲ تا ۴ درجه سانتیگراد) و سپس ماندگاری آن تا سه شنبه خواهیم بود.

آسمان تهران فردا شنبه (۱ بهمن ) صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و طی ‌یکشنبه (۲ بهمن) قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۲- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

عمومی
شناسه : 325492
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا