قیمت روز خودرو شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱

با توجه به نوسانات اخیر بازار خودرو کشور، از آخرین تغییرات قیمت خودرو صفر در روز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ مطلع شوید.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو، خودروهای داخلی و چینی پس از نوسانات زیاد، در روزهای اخیر با ثبات نسبی همراه شده است و حتی در برخی از موارد شاهد کاهش قیمت تعدادی از خودروهای پرطرفدار داخلی نیز هستیم.

در بازار خودروهای چینی قیمت هایما S۷ یکی از مجبوب ترین خودروهای شاسی بلند چینی به ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است. چری آریزو ۵ IE حوالی ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود و قیمت ام وی ام X۲۲ نیز به ۹۸۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت جدید جک S۳ که یکی دیگر از خودروهای پرطرفدار چینی است حوالی ۹۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.

از محسوس‌ترین نوسانات قیمتی خودروهای داخلی هم می‌توان به قیمت رانا پلاس اشاره کرد که با کاهش قیمت مواجه شد و به قیمت ۴۳۰ میلیون تومان رسید. همچنین پژو پارسLx که در روزهای گذشته جهش قیمتی و نوسانات زیادی را تجربه کرد، امروز با قیمت ۵۲۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور ثابت ماند و پژو۲۰۶ تیپ ۲ نیز امروز در محدوده ثابت ۴۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

در ادامه، قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای چینی و داخلی را مشاهده می‌کنید. 

 

وضعیت بازار خودرو

تحلیل و بررسی بازار خودرو این روزها حاکی از ثبات نسبی قیمت خودروهای داخلی و حتی کاهش آن‌ها است و در حال حاضر خریدار در بازار کمتر یافت می‌شود و بیشتر فروشندگان هستند که در بازار حضور می‌یابند.

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران نظارت شدید و طرح‌های جدید فروش در حوزه خودرو موجب کاهش ۳۵ درصدی قیمت خودرو در بازار آزاد شده است.

در پایان باید گفت که هرچند طرح‌های فروش فوری و پیش‌فروش ایران خودرو و سایپا روند افزایش قیمت خودرو را متوقف کرد اما بنابر ادعای کارشناسان، هر وقفه‌ای در عرضه، ممکن است تعادل بازار را به هم بریزد .

خودرو
شناسه : 325784
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا