دلیل انتشار حکم کمیته اخلاق از یک خبرگزاری/ حکم لغو می‌شود؟

جهان صنعت نیوز| رای کمیته اخلاق در مورد فینال جام حذفی برای اولین بار از سوی یک خبرگزاری اعلام شد در حالی که هنوز سایت فدراسیون این خبر را منتشر نکرده است.

خبر محرومیت سعید فتاحی و حیدر بهاروند مسئول کمیته مسابقات و رئیس سازمان لیگ از سوی یک خبرگزاری منتشر شد که البته طبق روال می‌بایستی این خبر روی سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی و منتشر می‌شد.

طبق اطلاع ما از برخی منابع غیر رسمی، مهدی تاج در مورد این رای هنوز هم معتقد است که کمیته اخلاق صلاحیت ندارد و نمی‌تواند این افراد را محروم کند و به احتمال فراوان رای صادره هنوز به امضای تاج و یا دبیر کل فدراسیون فوتبال نرسیده است و به همین دلیل خبرگزاری فوق در دعوای کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال قبل از امضای نهایی، رای را منتشر کرده است و به نظر می‌رسد این دعوا بین کمیته اخلاق و فدراسیون در روز‌های آتی شدت بیشتری بگیرد و در نهایت احتمال لغو حکم هم وجود دارد.

کمیته اخلاق با وجود اینکه زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است، اما کاملا خودش را مستقل می‌داند و با توجه به اتفاقات حاشیه‌ای در فینال جام حذفی و اعتراض نمایندگان مجلس به نوع برگزاری مسابقه این رای را صادر کرده است.

از سوی دیگر حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال است و مهدی تاج معتقد است کمیته اخلاق نمی‌تواند در مورد این فرد رای صادر کند.

تمامی این موارد از سوی منابع آگاه اعلام شده است و هنوز مقام رسمی از فدراسیون فوتبال حکم و یا اختلاف تاج با کمیته اخلاق را تایید نکرده است.

رای فینال جام حذفی اعلام شد/ محرومیت ۷ ساله بهاروند و فتاحی

بر اساس حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال به ۵ سال محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی و جریمه نقدی محکوم شده است.

سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابت‌های سازمان لیگ نیز به ۲ سال محرومیت و جریمه نقدی و هم‌چنین عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت خوزستان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز به جریمه نقدی محکوم شده است.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتیال هم‌چنین الطافی مدیرعامل و حاجی پور، مالک باشگاه داماش گیلان را نیز به ۶ ماه محرومیت از تمامی فعالیت‌های فوتبالی و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرده است.

ورزشی
شناسه : 32647
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا