بررسی تکمیل طرح جامع امور مالیاتی

جهان صنعت نیوز|  سیدفرید موسوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست فردای کمیسیون متبوعش درباره تکمیل طرح جامع امور مالیاتیخبر داد و گفت: این نشست با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، شهردار تهران و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، قوه قضاییه و سایر نهادهای مرتبط با حوزه مالیاتی برگزار می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، هدف از برگزاری این نشست را همکاری دستگاه ها با سازمان امور مالیاتی برای تکمیل طرح جامع امور مالیاتی جهت جلوگیری از فرار مالیاتی در کشور عنوان کرد.

موسوی تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی پیگیر احصاء دلایل عدم اجرای طرح جامع مالیاتی دستگاه‌های‌ دولتی و راهکارهای تقویت این همکاری بوده و معتقد است که مجلس و دولت باهم می‌توانند این شرایط را تغییر دهند و از فرار مالیاتی جلوگیری می کنند.

سید فرید موسوی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود، نام ۱۲ دستگاه که همکاری لازم و کافی با سازمان امور مالیاتی را نداشتند و مانع اجرای طرح جامع مالیاتی به عنوان ابزار جلوگیری از فرار مالیاتی و ارتقا شفافیت شده اند را اعلام کرد.

اقتصاد کلان
شناسه : 32702
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا