قیمت روز خودرو شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱

با توجه به نوسانات اخیر بازار خودرو کشور، از آخرین تغییرات قیمت خودرو صفر در روز شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ مطلع شوید.

به گزارش جهان صنعت نیوز، بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو، خودروهای داخلی و چینی که در روزهای اخیر با افزایش قیمت در اکثر مدل‌ها همراه شده بودند، امروز هم هم‎چنان با ادامه روند افزایش قیمت مواجه بوده‌اند.

در بازار خودروهای چینی قیمت جک S۵ یکی از مجبوب‌ترین خودروهای شاسی‌بلند چینی به ۱ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. چری آریزو ۵ IE حوالی ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود و قیمت ام وی ام X۲۲ نیز به ۸۹۰ میلیون تومان رسیده است و خودرو هایما S۷ توربو ‌پلاس که در هفته اخیر بیشترین رشد قیمت بازار را به خود اختصاص داده است حوالی ۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان اعلام شده است.

از محسوس‌ترین نوسانات قیمتی خودروهای داخلی می‌توان به قیمت کوییک که درحال حاضر جایگزین پراید شده است، اشاره کرد که در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و امروز وارد کانال جدیدی شده است. خودرو شاهین در رده خودروهایی قرار دارد که هفته‌های گذشته به دفعات، رشد قیمت را تجربه کرده بود و از مرز نیم میلیارد عبور کرد و در هفته جاری قیمت آن به ۵۱۰ میلیون تومان رسید. همچنین قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای که در روزهای گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرد، امروز نیز با قیمت ۶۳۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور شامل افزایش قیمت شد و پژو۲۰۷ سقف شیشه اتوماتیک نیز امروز در محدوده ۷۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. در ادامه، قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای داخلی و چینی را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

پیش‌بینی وضعیت بازار

تحلیل و بررسی بازار خودرو این روزها حاکی از ادامه افزایش نسبی قیمت خودروهای داخلی بوده است، در همین رابطه کارشناسان صنعت خودرو توضیح داده‌اند: پیش‌بینی می‌شود بازار خودرو تا پایان سال روند صعود قیمتی خود را حفظ کند.

در ادامه باید گفت که با توجه شرایطی که برای بورس خودرو در روز چهارشنبه رقم خورد و شاهد افزایش حجم فروش بودیم، به‌نظر می‌رسد که در آینده شاهد کاهش هیجانات باشیم؛ هرچند که در بلندمدت همچنان احتمال افزایش تقاضا از سمت خریداران وجود دارد.

خودرو
شناسه : 328344
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا