به مناسبت دهه فجر؛

از پیش فروش سایپا هم رونمایی شد+ جزئیات

زمان طرح پیش فروش سایپا به مناسبت دهه فجر 1401 اعلام شد. بر اساس بخشنامه سایپا چهار خودرو در این طرح عرضه می‌شود.

به گزارش جهان صنعت نیوز: شرایط فروش محصولات شرکت خودورسازی سایپا به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱ اعلام شد.


طرح پیش فروش سایپا از روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ آغاز می‌شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت گروه خودروسازی سایپا نسبت به خرید خودرو و تکمیل وجه اقدام کنند.

بر اساس بخشنامه سایپا چهار خودرو در این طرح عرضه خواهد شد. زمان تحویل خودرو نیز در هفته چهارم ماه‌های ذکر شده خواهد بود.

آنطور که در بخشنامه جدید سایپا آمده متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ در صورتی که دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند، می توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

مراحل ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا

متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش سایپا می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

متقاضیانی امکان ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا برای دهه فجر را خواهند داشت که تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ تمام فرایندهای اعلام‌شده را تکمیل کنند.

813e3503 8e35 4843 aa11 ec5b0403cd30

در این مرحله از طرح پیش فروش سایپا؛ ساینا s، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدلGX عرضه می‌شود. بر اساس جدول بالا، قیمت خودرو در این طرح مطابق با قیمت روز خودرو حساب حساب می‌شود.

زمان ثبت نام در طرح جوانی جمعیت

بر اساس اعلام خودروسازی سایپا، هفته آینده نیز متقاضیان شرکت در طرح جوانی جمعیت امکان ثبت نام دارند.

امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۶بهمن به مدت سه روز برای متقاضیان این طرح فراهم است.

فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی  شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست.

خودرو
شناسه : 329591
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا